RETRO RÁDIÓ

Újabb siker: ismét legyőzte riválisát a TV2

Újabb siker: ismét legyőzte riválisát a TV2
RIPOST
Szerző
RIPOST
Létrehozva2019. 09. 04. 16:15

Magabiztos győzelmet aratott a Sztárban Sztár leszek! és az Ázsia Expressz 2 különkiadása.

Augusztus 26-án a TV2 nyári műsorstruktúráját felváltotta a vadonatúj őszi, így a hétköznap estékre megérkezett az Ázsia Expressz második évada és a Kapd el, ha tudsz! game show. Az őszi szezon első hetén az Ázsia Expressz hétköznapokon átlagosan 14,2%-os nézői részesedést ért el, amivel 28%-kal felülmúlta az előző 4 hét idősávos átlagát (2019.07.29-08.25., hétköznapok 19:05-20:50). A Kapd el, ha tudsz! szintén augusztus 26-án, hétfőn este indult és 11,1%-os közönségarányt ért el.

Fotó: TV2

A Sztárban Sztár leszek! erősen nyitott szeptember elsején este, 16%-os közönségaránnyal megnyerte az idősávját csakúgy, mint az Ázsia Expressz 2 különkiadása közvetlenül a Sztárban sztár leszek! után (18-59). Szeptember első estéje nem csupán egy szimpla vasárnap este volt, hiszen a Sztárban Sztár leszek! mellett az RTL Klub is ezen az estén indította vadonatúj műsorait. A TV2 13,3%-os SHR-rel vitte a főműsoridőt (RTL Klub: 12,8% SHR, idősáv: 18:00-22:59), az Ázsia Expressz 2 különkiadása pedig a hét legnézettebb műsorának bizonyult (nézőszám: 360 155, 16,5%SHR) a csatornán a 18-59-es korcsoportban.

A 18-59-es fő kereskedelmi célcsoportot vizsgálva, augusztusban ismét a TV2 Csoport nyerte a nézettségi versenyt. A csatornacsalád 23,2%-os közönségarányt ért el, ami azt jelenti, hogy átlagosan a tévét nézők közel negyede a TV2 Csoport csatornáit választotta. A 18-59-es célcsoport mellett a 18-49-es korcsoport és a teljes lakosság körében mért adatok tekintetében is stabilnak nevezhető a TV2 Csoport előnye az idei évben, hiszen a kábelportfólió és a csoport szintű adatok tekintetében minden esetben vezet.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.