Létrehozva: 2019.06.05.

Hatalmas örömhírt jelentett be a TV2

A TV2 csoport nézettségével a konkurens csatorna nem tudta felvenni a versenyt. Május hónapban is a TV2 lett a piacvezetõ.

2019 májusában a TV2 Csoport ismét mindhárom vizsgált célcsoportban (4+, 18-59, 18-49 évesek) megelőzte az RTL Magyarországot, s a teljes lakosságot tekintve előnye már 5,4 százalékpontra nőtt (SHR%: TV2 Csoport: 25,4%, RTL Magyarország: 20,0%, egész napra vonatkozó Live adatok alapján). A TV2 Csoport kábelportfóliója – ugyancsak az előző hónapokhoz hasonlóan – az egész nap, illetve a főműsoridő tekintetében is magasabb együttes közönségarányt ért el, mint az RTL Magyarország kábelportfóliója mindhárom fent említett célcsoportban.

A májusi hónap legnézettebb műsora a teljes lakosság körében a május 14-én este 6 órától sugárzott Tények volt, rekord nézettséggel: a teljes lakosság körében percenként átlagosan több mint 873 ezer néző követte figyelemmel az adást (szemben a konkurens RTL Klub 714 ezres átlagos nézőszámával ugyanezen idősávban), s összesen közel 1 327 000 nézőt ért el a műsor. A Tények ezen adását az éppen tévét nézők több mint egynegyede (25,2%-a) választotta, míg a konkurens Híradó 20,6%-os közönségarányt (SHR%) ért el ugyanebben az idősávban.

A TV2 sikeréhez a Bezár a Bazár! második évadának nézettsége is nagyban hozzájárult. A game show 18-59, valamint a 18-49 évesek körében a májusi hónap második legnézettebb műsora lett május 30-i adásával. A teljes lakosság körében átlagosan csaknem 805 ezer fő nézte percenként, míg a konkurens csatorna azonos idősávját 587 ezer néző követte figyelemmel (SHR% TV2: 19,9%, RTL Klub: 14,5%). Az eddigi 29 részt figyelembe véve a Bezár a Bazár! egy-egy epizódja átlagosan 1 248 000 embert ért el a teljes lakosságból.

A Mokka is sikeres hónapot tudhat maga mögött. A teljes lakosság körében egy-egy adásával átlagosan közel 506 ezer főt ért el. A teljes lakosság tekintetében a május 15-i adás volt a hónapban a legnézettebb, 19,8%-os közönségaránnyal (ugyanezen idősávban az RTL Klub Reggeli című műsora 4,4%-os közönségarányt ért el). A 18-59 évesek körében a május 31-i adás ért el kiemelkedő, 16,9%-os részesedést, míg ugyanezen célcsoportban és idősávban az RTL Klub részesedése 4,2% volt.

Ez is érdekelhet

origo.hu

Nagy lemondásokkal járt Stana Alexandrának, hogy új életet kezdett

origo.hu

Amerikai OnlyFans-sztárpárról készít filmet a magyar rendező

metropol.hu

Akkor és most: úgy megváltoztak mára a Barátok közt szereplői, rájuk sem ismerni – galéria

mandiner.hu

Medgyessy megfejtette, s leszögezte: ekkor fog megbukni Orbán Viktor (VIDEÓ)

ripost.hu

Kőkemény helyesírási teszt: ha ezt hibátlanul kitöltöd, az emberek 1 százalékához tartozol

vg.hu

Különös dolog vette kezdetét az egyik legnagyobb magyarországi boltban: visszafizetik a vásárlás egy részét a kasszáknál

origo.hu

Cserpes Laura bikiniben búcsúzott az Ázsia Expressztől

astronet.hu

Hétvégi horoszkóp 2024. április 27-28.: Fontos felismerések, örömteli lehetőségek

she.life.hu

A hajszolt életvitel nem lehet kifogás, vedd komolyan a vashiányt (hirdetés)

videa.hu

Alu paratha, a burgonyával töltött boldogságlepény -receptvideó ( hirdetés)

origo.hu

A világ legjobb csapata újra Budapesten (hirdetés)

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek

SHOWBIZ

Kiderült! Ilyen kapcsolatban vannak valójában a TV2 sztárjai

SHOWBIZ

Könnyek és veszekedés: Íme a Házasság első látásra legdrámaibb pillanatai

SHOWBIZ

Béres Anett: „Soha többé nem ugrom le sehonnan életemben”

SHOWBIZ

Schmuck Andor dalra fakadt: "A fülekben kevesebb kárt teszek, mint pár mai előadó"

SHOWBIZ

Így emlékszik vissza Bebe a Picasso Branch-ra

SHOWBIZ

Mindent rögzített a kamera! Óriási pofont adott Ördög Nóra a Zsákbamacska műsorvezetőjének

SHOWBIZ

Most jött: rosszul lett és összeesett egy lány a Budapest Parkban, leállították a Blahalouisiana koncertet

SHOWBIZ

Elhunyt a legendás magyar rendező, András Ferenc – Itt láthatod a legjobb filmjét