Menczer Tamás: Az emberek azt várják a vezetőiktől, hogy védjék meg őket!

POLITIK
Létrehozva: 2019.04.03.

Nincs vetélytársa, hatalmas örömhírt jelentett be a TV2

Tizenhat év után elõször sikerült elérni ezt az eredményt.

Tizenhat év után először, idén márciusban sikerült mindhárom jelentős célcsoportban (18-59, 18-49, 4+) az egész napot vizsgálva a TV2 Csoportnak megelőzni minden konkurensét. Az egész napot tekintve 2019 márciusában, a TV2 Csoport együttes közönségaránya magasabb volt az RTL Magyarország közönségarányánál mindhárom vizsgált célcsoportban (18-59: SHR% TV2 Cs. 23,9 / SHR% RTL Mo. 22,8; 18-49: SHR% TV2 Cs. 23,7/ SHR% RTL Mo. 22,0; 4+: SHR% TV2 Cs. 25,0 / SHR% RTL Mo. 20,4).

Ez a fölény kizárólag a kábelcsatornákat tekintve is érzékelhető. A TV2 kábelcsatornái együttesen mind főműsoridőben, mind az egész napot tekintve magasabb közönségarányt értek el március hónapban, mint az RTL Magyarország kábelcsatornái, mindhárom vizsgált célcsoportra vonatkozóan (18-59, 18-49, 4+). Márciusban a TV2 kábelcsatornáinak együttes közönségaránya (SHR%) a 18-59-es célcsoportban, egész napot tekintve az eddigi legmagasabb volt (15,6%).

Nagy büszkeség számunkra, hogy a 2016 májusában bejelentett programstratégia kevesebb mint 3 év alatt meghozta eredményét, azaz mindhárom célcsoportban egyértelműen piacvezető lett a TV2 Csoport.

"Fontos kiemelni, hogy a programstratégia lényege pont az, hogy a rendelkezésre álló erőforrásokból milyen arányban fordítunk napi sajátgyártásra, showműsorokra, fikciós sorozatokra, sportjogokra, meglévő kábelcsatornák működtetésére vagy éppen újak indítására és vásárolt tartalmakra. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyar tévénézők többsége a TV2 Csoportot választotta – mondta Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek