tóth gabi
Nagy lehetõséget kapott a hazai divatvilág nyolc márkája, az egyik legrangosabb szakmai eseményén mutathatták be a kollekcióikat. A magyar ruhák pedig remek fogadtatásban részesültek.
A Nanushka már több alkalommal aratott óriási sikert a New York-i Divathéten, és most nyolc másik hazai márka kapta meg a lehetőséget, hogy Milánóban kápráztassák el a szakmát. A Magyar Divat & Design Ügynökség a Camera Nazionale della Moda Italianával, vagyis a Milánói Divathét szervezőivel kötött stratégiai megállapodásának köszönhetően a magyar tervezők ruháit is bemutatták.
A mentorprogramba nyolc magyar márka került be: az Abodi, az Artista, a Celeni, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle, a Tomcsanyi és a Zsigmond Dora menswear. A tervezők a hivatalos program első felvonásaként a Spazio Cavallerizze impozáns épületében állították ki az alkotásaikat, mint egy múzeumban. A nyitóünnepség sikeresen zárult, rengeteg szakmabeli és blogger volt kíváncsi a magyar ruhákra.
Pénteken délben pedig megtörtént a fő esemény, egy divatshow, ahol együtt prezentálták a kollekcióik egyes darabjait a kiválasztott tervezők. A magyar divatvilág kreativitása lenyűgözte a nemzetközi szakmát, így ismét újabb nagy lépést tettünk afelé, hogy a divat egyik meghatározó hatalma legyünk.