RETRO RÁDIÓ

Hatalmas örömhírt jelentett be a TV2!

Hatalmas örömhírt jelentett be a TV2!
ripost
Szerző
ripost
Létrehozva2019. 01. 08. 14:02

A tavalyi évben a TV2 és a TV2 Csoport is piacvezetõ volt a teljes lakosságban, a teljes napot vizsgálva, míg a médiavállalat kábelportfóliója mindhárom fontos célcsoportban megelõzte a konkurenciát.

Szoros verseny alakult ki 2018-ban a TV2 Csoport és konkurenciája, az RTL Magyarország között.

A TV2 Csoport kábelcsatornái már mindhárom fontos célcsoportban piacvezetők voltak a tavalyi évben, a teljes portfólió és a főcsatorna pedig teljes napon, a teljes lakosság körében a legnézettebb lett 2018-ban.

Míg a TV2 a négy évesnél idősebbek körében, egész napon 10,2%-os átlagos napi közönségarányt ért el, addig az RTL Klub kevesebbet, 10%-ot.

Csoportszinten ennél is nagyobb a különbség, míg a TV2 Csoport csatornáit átlagosan a tévézők 22,9%-a, addig az RTL Magyarországot 21,4%-uk választotta tavaly.

A tendenciákat vizsgálva jól látszik, hogy az elmúlt három évben a TV2 Csoport folyamatosan növelte piaci részesedését, míg konkurensének közönségaránya évről-évre csökkent.

A TV2 Csoport teljes napi, teljes lakosságban vizsgált közönségarányai az alábbiak szerint alakultak: 2016-2017-2018-ban: 16,8%-20,8%-22,9%, míg az RTL Magyarországé: 24,5%-23,1%-21,4%.

2018-ban a TV2 Csoport mind cégcsoport, mind kábelportfólió szinten növekedni tudott mindhárom fontos célcsoportban, teljes napon, 2017-hez képest.

A legnagyobb növekedést a négy évesnél idősebb nézők körében a kábelportfólió érte el, itt az előző évhez képest 2,6 százalékponttal, 25,7%-kal tudta növelni piaci részesedését a cég.

Ugyanebben a korcsoportban a teljes portfólió is több, mint 10%-kal javított előző évi átlagos közönségarányán (2,1 százalékpontot).

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.