RETRO RÁDIÓ

Megint tarolt a TV2: Rekordok döltek

Megint tarolt a TV2: Rekordok döltek
Buster
Szerző
Buster
Létrehozva2017. 06. 08. 02:06

Az elmúlt hét év legszorosabb eredményét hozta a májusi hónap, mindössze 4% pont volt a különbség a TV2 Csoport és az RTL Csoport teljes napos közönségaránya között.

A TV2 Csoport nagyszabású portfóliófejlesztésének eredményei már néhány hónapon belül látványosan befolyásolták a cégcsoport nézettségi adatait. A kereskedelmileg fontos, 18-59 éves nézők körében 2010 óta a legszorosabb eredményét hozta a május. A TV2 Csoport 2016 májusához képest teljes napon 29%-ot növekedett,  így a két csatornacsoport közti különbség 67%-ot csökkent  A főműsoridős közönségarány-különbség csökkenése is szembetűnő, a tavalyihoz képest 50%-kal kevesebb, mindössze 8.08%.


A TV2 is sikeres hónapot tudhat magáénak, májusban a teljes lakosság körében, az átlagos közönségarányokat vizsgálva teljes napon, míg a hétvégéken teljes napon is és főműsoridőben a legnézettebb csatorna lett a televíziós piacon. Az egész hónapot tekintve teljes napon 11.5% share-t ért el az RTL Klub 11.0%-ával szemben, míg hétvégéken főműsoridőben 15%-ot produkált a konkurens 12.4%-ához képest.
A Nagy Duett a TV2 legnézettebb 2017-es műsora, a teljes lakosságot vizsgálva pedig az április 2-i adás piacvezető ebben az évben. A 10 epizóddal futó széria átlagosan 22,6%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoportban  A teljes lakosság körében A Nagy Duett ötödik szériájának átlagos nézőszáma bőven 1 millió fő felett volt. Májusban a Top 20 legnézettebb program között megtalálható még Ördög Nóra családi vetélkedője, a Vigyázat, gyerekkel vagyok! is.
Említésre méltó a cégcsoport filmcsatornájának, a Mozi+nak a sikere. A Mozi+ 3.8%-os közönségarányával az idei év legjobb eredményét produkálta májusban és egyben a 4. legnézettebb csatorna volt a piacon.  A május havi főműsoridős, 3.91%-os átlagos közönségarányt úgy sikerült elérnie, hogy eközben teljes napon tíz alkalommal, míg főműsoridőben tizenegyszer győzte le legfőbb riválisát. A Humor+, Fem3, Kiwi TV és a Chili TV pedig indulásuk óta a legmagasabb havi átlagos közönségarányt szerezték meg május hónapban.
A SuperTV2 zászlóshajója a Jóban Rosszban. A napi sorozat premier epizódjainak teljes lakosság körében mért közönségaránya májusban több mint négyszerese a csatorna teljes napos, átlagos közönségarányának.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.