Létrehozva: 2017.03.21.

60 felett népszerűek az ATV új műsorai

A számok makacs dolgok. A nyugdíjasok meglehetõsen népes tábora találta meg elsõsorban az ATV új produkcióit, az Esti Frizbit és a Heti Naplót.

Szerző RIPOST

Az AGB Nielsen adatai szerint a Heti Naplót teljes lakosságban 360 ezren nézték vasárnap este. A TV 2-n szintén este 7 óra körül kezdődött rajzfilmet, a Csizmás, a Kandúrt  404 ezren nézték.

Ugyanakkor a mérés részleteiből az is kiderül, adta hírül az Origo, hogy

a 360 ezer néző majdnem négyötöde a nyugdíjas korosztályból került ki (összesen 280 ezer nyugdíjast ültetett képernyő elé a műsor, ebben a korcsoportban 15,7 százalék volt a közönségarány).

A 18-49-es korcsoportban mindössze 32 ezren nézték (2,1 százalék), míg a 18-59-esben 70 ezren (3,1 százalék). 

Ennél is aránytalanabb volt az Esti Frizbi korfája. A 324 ezer nézőből mindössze 55 ezer volt 60 év alatti, abból 26 ezer 50 év alatti.

60 év fölött viszont, a nyugdíjas korosztályból a tévézők 22 százaléka választotta Hajdú Péter műsorát, ötven év alatt mindössze 1,7 százalék.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek