kulcsár edina
A számok makacs dolgok. A nyugdíjasok meglehetõsen népes tábora találta meg elsõsorban az ATV új produkcióit, az Esti Frizbit és a Heti Naplót.
Az AGB Nielsen adatai szerint a Heti Naplót teljes lakosságban 360 ezren nézték vasárnap este. A TV 2-n szintén este 7 óra körül kezdődött rajzfilmet, a Csizmás, a Kandúrt 404 ezren nézték.
Ugyanakkor a mérés részleteiből az is kiderül, adta hírül az Origo, hogy
a 360 ezer néző majdnem négyötöde a nyugdíjas korosztályból került ki (összesen 280 ezer nyugdíjast ültetett képernyő elé a műsor, ebben a korcsoportban 15,7 százalék volt a közönségarány).
A 18-49-es korcsoportban mindössze 32 ezren nézték (2,1 százalék), míg a 18-59-esben 70 ezren (3,1 százalék).
Ennél is aránytalanabb volt az Esti Frizbi korfája. A 324 ezer nézőből mindössze 55 ezer volt 60 év alatti, abból 26 ezer 50 év alatti.
60 év fölött viszont, a nyugdíjas korosztályból a tévézők 22 százaléka választotta Hajdú Péter műsorát, ötven év alatt mindössze 1,7 százalék.