RIPOSTER

New York után Párizs meghódítására készül Nanushka! De mi köze ehhez egy nógrádi kis falunak?

A legnevesebb világhírű márkák, igazi nagyágyúk méltó társaként Nanushka egyedüli magyar márkaként vesz részt vesz a párizsi Fashion Weeken. Újabb fontos lépés ez a világ divatpiacának meghódításában. Sándor Szandra ruhái olyan neves és elismert divattervezők kollekciói mellett kapnak szerepet, mint például Stella McCartney vagy Saint Laurent.
címkék:
  • Szerző:

Szeptember 29-én mutatja be a 2020-as tavaszi-nyári női kollekcióját Nanushka a párizsi Fashion Weeken. Egyedüli magyar márkaként olyan neves divatházak mellett lép majd a kifutóra, mint a Valentino, Dior, Stella McCartney vagy Saint Laurent.

Júniusban a férfi, szeptemberben pedig női kollekcióját mutatja be Nanushka Párizsban. A Fashion Weeken első alkalommal megjelenő női kollekció a “Faded by The Sun” elnevezést kapta, nem véletlenül: a nyári sziluettek és napszítta natúr anyagok szolgáltak inspirációul. Hatalmas lehetőség és elismerés ez a mára világhírűvé vált magyar divatmárka számára. Sándor Szandra ruhái olyan neves és elismert divattervezők kollekciói mellett kapnak szerepet, mint például Stella McCartney vagy Saint Laurent.

Éppen ezért nem meglepő, hogy Nanushka és csapata hosszú hónapok óta készül a nagy eseményre. A bemutatott kollekció tervezése fél évvel a prezentáció előtt megkezdődött, a bemutatóra pedig három hónapja folyamatosan készülnek, nem is akárkikkel. A prezentáció kapcsán a Nanushka a Bureau Betak produkciós irodával dolgozik együtt, ami a világ vezető cége ebben a műfajban, többek között a Dior bemutatóit is ők szervezik.

A párizsi bemutató mellett egy egyedülálló kezdeményezést is indított a kollekció kapcsán a Nanushka. A mindössze 370 fős Nógrád megyei Terény községben egyedi kerámia gombok készítését tanulhatták meg az ott élő nők, és ezek a gombok kerültek aztán a kollekció néhány darabjára. A kézzel készült kiegészítők a tervek szerint a későbbi kollekciókban is fontos szerepet kapnak majd.

A több, mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, és a 2016-os 335M és a 2017-es 766M forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2.6mrd Ft árbevételt ért el. Nanushka 2019-ben várhatóan megduplázza a 2018-as év árbevételét, amely így meghaladja majd az 5 milliárd Ft-ot.

címkék: