RETRO RÁDIÓ

Hoppá, extra díjat von le a MOL Bubi, ez az oka

Létrehozva2022. 11. 22. 15:08
Frissítve2022. 11. 22. 15:18

Hibásan mért használatért többeknél közel 5000 forintot számolt fel a MOL Bubi.

November 19-én átmeneti problémát észleltek a MOL Bubi applikációjában. Azoktól, akik bérletet vásároltak, ebben a hónapban kétszeres díjat vontak le. A tévesen levont összegeket automatikusan visszautalják. 

Kép: molbubi

A fenti probléma kapcsán a bicikli lezárásakor érdemes ellenőrizni az applikáción keresztül is, hogy biztosan megtörtént-e a lezárás, ugyanis esetenként a rendszer nem észleli, hogy a bicikli már használaton kívül van, és rendkívül magas díjat számolhatnak fel.

Lapunknak ketten is nyilatkoztak a problémáról:

László Sára: „Egyik este, egy 15 perces útért 3900 Ft-ot vont le a Bubi a kártyámról. Amikor ellenőriztem láttam, hogy az app szerint még mindig használom a kerékpárt. Nem értettem. Amikor visszamentem a gyűjtőállomásra láttam, hogy a bicikli, amit használtam, biztosan le lett zárva.”

László Sára Fotó: Ripost

Urbán Jázon is hasonlót tapasztalt: „Én egyik nap 10 percig használtam az egyik biciklit, leraktam, majd villamossal mentem tovább. Este vettem észre, hogy 7000 Ft-ot levontak a számlámról. Egyből írtam nekik, hogy ezt meg ezt a biciklit használtam, de letettem és lezártam használat után. Ezután órákig egy helyben állt. Válaszukban nagyon segítőkészek voltak. Néhány hét múlva vissza is utalták a pénzt.”

Urbán Jázon Fotó: Ripost

Rögtön segítenek a pórul járt ügyfeleknek

A MOL Bubi telefonos és online ügyfélszolgálata is elérhető, ahol rögtön segítséget nyújtanak a hasonló esetek megoldása érdekében. Sára esete jelenleg felülbírálás alatt áll, amiről 30 napon belül értesítik. A hasonló esetek elkerülése végett érdemes a következőkre figyelni: Kötelező gyűjtőállomáson lerakni a biciklit, nem elég egy sima kerékpártárolóban hagyni. Használat után figyelni kell, pittyogott-e, majd érdemes ellenőrizni az appot is, biztosan megtörtént-e a lezárás. A molbubi.hu kedden azt írta: „Elhárítottuk a MOL Bubi alkalmazás technikai hibáját, amely miatt 2022. november 18-as és 21-e között egyes ügyfeleknél többszöri szolgáltatásidíj-levonás történt. Az applikáció ismét stabilan használható, és újra vásárolhatók benne a havi és éves bérletek.”

 

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.