Létrehozva: 2022.11.22.
Módosítva: 2022.11.22.

Hoppá, extra díjat von le a MOL Bubi, ez az oka

Hibásan mért használatért többeknél közel 5000 forintot számolt fel a MOL Bubi.

November 19-én átmeneti problémát észleltek a MOL Bubi applikációjában. Azoktól, akik bérletet vásároltak, ebben a hónapban kétszeres díjat vontak le. A tévesen levont összegeket automatikusan visszautalják. 

Kép: molbubi

A fenti probléma kapcsán a bicikli lezárásakor érdemes ellenőrizni az applikáción keresztül is, hogy biztosan megtörtént-e a lezárás, ugyanis esetenként a rendszer nem észleli, hogy a bicikli már használaton kívül van, és rendkívül magas díjat számolhatnak fel.

Lapunknak ketten is nyilatkoztak a problémáról:

László Sára: „Egyik este, egy 15 perces útért 3900 Ft-ot vont le a Bubi a kártyámról. Amikor ellenőriztem láttam, hogy az app szerint még mindig használom a kerékpárt. Nem értettem. Amikor visszamentem a gyűjtőállomásra láttam, hogy a bicikli, amit használtam, biztosan le lett zárva.”

László Sára Fotó: Ripost

Urbán Jázon is hasonlót tapasztalt: „Én egyik nap 10 percig használtam az egyik biciklit, leraktam, majd villamossal mentem tovább. Este vettem észre, hogy 7000 Ft-ot levontak a számlámról. Egyből írtam nekik, hogy ezt meg ezt a biciklit használtam, de letettem és lezártam használat után. Ezután órákig egy helyben állt. Válaszukban nagyon segítőkészek voltak. Néhány hét múlva vissza is utalták a pénzt.”

Urbán Jázon Fotó: Ripost

Rögtön segítenek a pórul járt ügyfeleknek

A MOL Bubi telefonos és online ügyfélszolgálata is elérhető, ahol rögtön segítséget nyújtanak a hasonló esetek megoldása érdekében. Sára esete jelenleg felülbírálás alatt áll, amiről 30 napon belül értesítik. A hasonló esetek elkerülése végett érdemes a következőkre figyelni: Kötelező gyűjtőállomáson lerakni a biciklit, nem elég egy sima kerékpártárolóban hagyni. Használat után figyelni kell, pittyogott-e, majd érdemes ellenőrizni az appot is, biztosan megtörtént-e a lezárás. A molbubi.hu kedden azt írta: „Elhárítottuk a MOL Bubi alkalmazás technikai hibáját, amely miatt 2022. november 18-as és 21-e között egyes ügyfeleknél többszöri szolgáltatásidíj-levonás történt. Az applikáció ismét stabilan használható, és újra vásárolhatók benne a havi és éves bérletek.”

 

 

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-