kulcsár edina
Nem hiszünk a szemünknek, ha az egyik webshop oldalára tévedünk. A cég arra nem vette a fáradtságot, hogy termékfeltöltéskor megnézzék, hogy egyáltalán mit tesznek a honlapjukra. A hirdetésben lekurvázzák az 1 éves kisgyerekeket.
Alig akarunk hinni a szemünknek, mikor a jatekraj.hu online áruház termékei között rátaláltunk az 1 éves kisgyermekeknek szánt játékra.
A leírás első pár sora még megmosolyogtató, hiszen elég röhejesen hangzik a "Minél gyorsabban megy a pattogatott kukorica, annál gyorsabban a hop hop hop!", ám a következő sor olvasása után elképedünk, mert így ez a sor is más értelmet nyer.
Az 1 éves kortól ajánlott Fisher Price Popcorn játék adatlapján a kisgyerekeket egyenesen lekurvázzák. Íme a megdöbbentő oldal:
A Szlovákiában bejegyzett cégnél valószínűleg arra sem vették a fáradtságot, hogy a termékek adatlapját egyszer is átnézzék (pláne nem egy magyarul is tudó munkatárssal), miután bemásolták a feltehetően online fordítóval lefordított termékleírást. Mégis miért vásároljunk egy olyan cégtől, ahol lényegében arra sem figyelnek oda, hogy egyáltalán mit adnak el a vásárlónak?