Létrehozva: 2018.09.03.

Drámai hívás érkezett a miskolci központba, ez jött a szuszogás után

A segélyhívást kezdeményezõ nõ nem tudott beszélni, ezért az operátor kitalált egy módszert, amivel megértették egymást.

Fulladási rohama miatt hívta a 112-es segélyhívót egy nő egy Fejér megyei községből augusztus 24-ére virradóan. A Miskolci Hívásfogadó Központ operátora először csak szuszogást hallott a telefonban, végül úgy tudott kommunikálni a bejelentővel, hogy eldöntendő kérdéseire egy koppantás jelentette a nemet, több koppantás az igent.

Hamar kiderült, hogy mentőre van szükség. A rendszer automatikusan jelzi a hívás hozzávetőleges helyszínét, a címet a kezelő a koppantásos módszerrel pontosította. Az operátor felvette a kapcsolatot a mentőkkel, akik a hívástól számított negyedórán belül a helyszínen voltak, ellátták, majd kórházba vitték a gégekanülje miatt beszélni képtelen asszonyt.

A Miskolci Hívásfogadó Központ operátora, Hegedűs Istvánné  hétfőn elismerést kapott a munkájáért - írja a police.hu.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-