tóth gabi
Nincs ideje a takarításra, a vasalásra, a fõzésre? Háztartásbeli munkákra és más egyebekre biztosítunk önnek Fülöp-szigeteki hölgyeket - hangzik a furcsa reklám.
A távol-keleti nők jellemzésekor a legfontosabb jegyeket gyűjtötte össze az UltraCare nevű vállalkozás: nagyon dolgosak, diszkrétek, lojálisak és alázatosak. Ezt a hirdetést a Sexisticky kix nevezetű honlap szúrta ki, az a weboldal, amelyik az etikátlan reklámokat kutatja fel. Az említett hirdetést szexistának és rasszistának tartja.
Az Emberi Jogok Ligája nevezetű civil szervezet szerint olyan hatást kelt ez a reklám, mintha egy árut bocsátanának piacra.
Martina Mednanská, az UltraCare nevében úgy nyilatkozott, hogy az országban nagy az érdeklődés az ilyen háztartásbeli szolgáltatások iránt. A cég még csak a szárnyait bontogatja, az első hölgyeket várják Szlovákiába, akiknek egy tanfolyamot is el kell végezniük.