tóth gabi
Címlapon számolt be a Ripost pénteki száma a légiutasok csomagjainak fosztogatásáról, a botrányban a WizzAir is érintett. A cég egy közleményt juttatott el szerkesztõségünkhöz.
Rengeteg magyar utas poggyászából tűnnek el értékek a repülőutak során, ám szinte bizonyíthatatlan, hogy hol fosztják ki a csomagokat. Ahogy a %RIPOST% is megírta, a bekamerázatlan területeken azok a bőröndpakolók lehetnek a tolvajok, akikkel a légitársaságok szerződében állnak.
Gumikesztyűben dolgoznak, így ujjlenyomatot sem hagynak, a készpénz pedig visszakövethetetlen.
Mivel legutóbb a WizzAirnél történt csomagfosztogatás, lapunk megkereste a társaságot a lopásokkal és a cég felelősségével kapcsolatban, ugyanis az utasok a jegyvásárlással velük állnak jogviszonyban.
„A poggyászokat földi kiszolgáló partnerek végzik az egyes repülőterekkel kötött megállapodások keretein belül. Ha az utasok bármilyen észrevétellel kívánnak élni a poggyászukkal kapcsolatban, azt az érkezési repülőtéren kell megtenniük. Emellett a WizzAir utasai fordulhatnak az online ügyfélszolgálati platformhoz is. A WizzAir szoros figyelemmel kíséri földi kiszolgáló partnerei működését, és minden utaspanaszt egyénileg vizsgálunk ki az EU vonatkozó rendelkezéseinek és a saját szigorú szabályozásunknak megfelelően”
– tájékoztatta a %RIPOST%-ot a cég.
A fapados légitársaság megkeresésünkre azt már nem árulta el, hogy tavaly és idén összesen hány panasz, bejelentés érkezett lopásokkal kapcsolatban.
Az alábbi közleményen túl sajnos nem tudok információval szolgálni
– reagált röviden a WizzAir.