Létrehozva: 2016.09.27.

Botrány: Rendszeresen átverik a vásárlókat egy budapesti boltban!

Van, amikor csak pár száz forinttal, de néha akár több ezerrel is képesek átvágni a vevõket egy rákoskeresztúri üzletben. A környékbeliek most bojkottra készülnek.

Szerző Brenner Balázs

Háborognak a vásárlók Rákoskeresztúron, ugyanis az egyik vietnámi üzletben rendszeresen többet számolnak fel a pénztárnál, mint amennyit fizetni kellene. Az eset nem időszakos, hanem rendszeres, és úgy tűnik, hogy nem is félreértés: rengetegen jelentkeztek a Facebookon megjelent felhívásra azzal, hogy őket ugyancsak át akarták verni.

Ma az előttem levő idős nénit "csak" 50 Forinttal, engem már 410-zel próbáltak átvágni. Ha minden vásárlónál megcsinálják, egész jól keresnek

- panaszkodott Éva, aki pontosan leírta, hol található az érintett üzlet: az új piac külső oldalán leghátul, a lakótelep felé.

A Budapest XVII. kerületi csoportban megjelent poszt alatt csak úgy záporoztak a kommentek: volt, akit egymás után többször akartak megrövidíteni, de egy vásárlót épp karácsonykor, több ezer forinttal.

Az egyik hozzászóló szerint az üzletet már egyszer be is záratta a NAV!

A helyiek most összefognak: egyrészt minden környékbelinek és az érintett üzletben vásárlóhoz eljuttatják a felhívást, másrészt arra ösztönzik a pórul járt vevőket, hogy átverés esetén mindenképp írjanak a panaszkönyvbe!

Fontos tudni, és erre biztat a hatóság is, hogy minden hasonló probléma esetén kérjék el a vásárlók könyvét, ugyanis az ebbe írt bejegyzés a fogyasztóvédelmi törvény szerinti írásbeli panasznak tekintendő, az üzletnek pedig 30 napja van rá, hogy erre érdemi írásbeli választ adjon. Ha ezt nem teszi meg, törvényt sért.

Ha valaki elfelejt reklamálni a helyszínen?

A pórul járt vásárló minden esetben a lakóhelye szerint illetékes megyei fogyasztóvédelmi felügyelőséghez fordulhat panaszbejelentésével.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-