RETRO RÁDIÓ

Botrányos termékbemutató: így verték át az idős, pesti házaspárt!

Botrányos termékbemutató: így verték át az idős, pesti házaspárt!
Brenner Balázs
Szerző
Brenner Balázs
Létrehozva2016. 07. 21. 01:15

Hiába volt tavaly egy törvényerejû szigorítás, ismét megszaporodott a termékbemutatós csalások száma.

Ingyenes egészségügyi szűrővizsgálatra hívott egy csaló banda egy  Pest megyei házaspárt, aztán persze átverték őket. A bagi művelődési házban az idős pár gyanútlanul hallgatta végig az előadást, de mielőtt hazaindultak volna, soha vissza nem térő lehetőséggel marasztalták őket a csalók.

Elhitették a házaspárral, hogy kedvezményesen juthatnak hozzá masszázsfotelhez és víztisztító berendezéshez...

Mivel nem volt a házaspárnál annyi készpénz, amennyit kértek a termékekért, hitelszerződés aláírásával kötötték meg az üzletet. A bemutató után azonban kiderült, hogy a termékeket

jóval azok valódi eladási ára felett értékesítette a három férfi.

A feljelentés után a nyomozók, elfogták és gyanúsítottként hallgatták ki K. Zsolt 38 éves tatabányai, Sz. Sándor 42 éves és Sz-K. László 39 éves kiskunhalasi férfiakat. A nyomozóhatóság a napokban befejezte az eljárást a tavaly szeptemberi ügyben, és az iratokat vádemelési javaslattal küldte meg az ügyészségnek.

Ahogy korábban a %RIPOST% is beszámolt róla, szigorúbb szabályok vonatkoznak a termékbemutatókra tavaly december óta. A módosítás értelmében a vállalkozások nem nyújthatnak hitelt, nem hirdethetik az ingyenesség látszatával termékeiket, és kötelező lesz ügyfélszolgálatot is fenntartaniuk. Az árubemutatóval egybekötött termékértékesítéshez kapcsolódóan az ajándék vagy az ajándéksorsolás reklámja mellett az árengedmény, a kedvezmény vagy a vagyoni előny nyújtása is tilos. További részletek a szabályozásról és a szigorításról a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján érhetőek el, erre a linkre kattintva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.