Magyar Péter ünnepelni kezdte a "nők elleni erőszakot"

INSIDER
Létrehozva: 2016.01.20.

Fantomdesszert miatt csaptak asztalra a vevők

Több vásárló reklamált az élelmiszer áruházban, mert nem létezõ tételt számláztak ki nekik. Mindenkinek ugyanazt! Kiderült, hogy egy vonalkód okozta a zavart.

Több LIDL vásárló is azzal jelentkezett az interneten, hogy többször megjelent blokkjukon vásárolt tételként az étcsokolédás meggy, annak ellenére, hogy nem vásároltak ilyen terméket. „Velem ma történt meg először, de anyósommal már három alkalommal is” – írta a hölgy, aki először osztotta meg a blokkot, amit több hasonló követett, és mindegyiken szerepelt az édesség.

A bejegyzés hatalmas visszhangot váltott ki, akadtak, akik azonnal csalásra gyanakodtak, többen azonban egyszerű elütéssel magyarázták a blokkon felbukkanó édességet. Egy ponton azonban maga a lavinát elindító hölgy is megsejtette az igazságot. „Nem személyes csalásról lehet szó, elég érdekes technikai hiba inkább” – írta egy ponton, a megoldással azonban végül maga a LIDL szolgált.

"A beszállító hibájából összekeveredett a bio alma, és az étcsokoládés meggy vonalkódja, így valóban előfordulhatott, hogy a vásárlók bár nem vásároltak ilyen édességet, láthatták számlájukon. Ez

körülbelül 200 forintos árdifferencia, amit azonnal javítunk,

ha valaki behozza a blokkot. Nagyon sajnáljuk a történteket, amint megtudtuk a hibát, ellenőriztük és megszüntettük az összes hibás kódot" - mondta el a %RIPOST%-nak Lidl sajtósa.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-