tóth gabi
Két nap alatt 750-nél is több hozzászólás érkezett a Shell Facebook-oldalán közzétett bejegyzéshez, melyben a cég elismeri, a Füredi úti töltőállomásukon napokon keresztül összecserélték a dízel és a benzin üzemanyagot.
Csak úgy záporoztak a hozzászólások a Shell Magyarország Facebook-bejegyzéséhez, melyben a cég elismeri, hogy Zuglóban, a Füredi úti töltőállomásukon napokon keresztül összecserélték a dízel és a benzin üzemanyagot. Egyúttal jelzik, hogy a károsultak a shell.hu oldalán tudnak jelentkezni.
A bejegyzéshez hozzászólók között akad károsult, akinek a 8 millió forintos, mindössze négy napos autója került trélerre a Shell üzemanyagcseréje miatt. Egy másik károsult, Sz. Sára pedig azért került nehéz helyzetbe, mert mozgássérültként sehova sem tud eljutni az autója nélkül, amelyet most a nem megfelelő üzemanyag miatt nem használhat. Mint írja: „Üljek taxiba? Ki fizeti meg ezt a költségemet, mivel másképp nem tudok közlekedni. S vajon az ő hibájukból keletkezett leendő szervizelési költséget mikor térítik meg?”
A fentiek kapcsán kerestük a céget, hogy megtudjuk: számíthatnak-e teljes körű kártalanításra azok, akik a Shell hibájából kénytelenek nélkülözni az autójukat, mely a munkájukhoz, illetve fogyatékkal élők esetében az életükhöz elengedhetetlen, gondolok itt ésszerű keretek közötti autóbérlésre, illetve taxiköltségekre?
„Az érintett ügyfeleinktől elnézést kérünk a kellemetlenségekért, minden ezzel kapcsolatos bejelentést kiemelten kezelünk, kivizsgálunk és az üzemanyag keveredéséből adódó jogos igényeket a Shell Hungary zRt. megtéríti” – reagált a cég, mely egyelőre vizsgálja, hogy történhetett az üzemanyagok hibás letöltése. Egyúttal megerősítették, más töltőállomásukat nem érinti a fenti hiba.