
Vasúti vonalbezárás Tisza-módra. Lelepleződött a Tisza Párt újabb átverése
A kis pirosnak annyi. Vasúti vonalbezárás is szerepel a Tisza tervei között.
Vasúti vonalbezárás. Tarr Zoltán, a Tisza Párt alelnöke, európai parlamenti delegációvezetője egy sárospataki fórumon elszólta magát: a Tisza vidéki vasútvonalak bezárását tervezi. Tarr főnöke, Magyar Péter pedig Lázár János miniszter szerint személyesen akadályozta meg egy MÁV-nak járó hitel kifizetését.

Vasúti vonalbezárás Tisza-módra
Az Ellenpont felvételén Tarr Zoltán lényegében arról beszél, hogy a Tisza kormányra kerülése esetén a vidéki vasútvonalak sem lennének biztonságban.
Nyilván mindenkit zavar, amikor az ő vasútvonalán bezárják a kis pirost és nem megy többet. De itt is ezeket is végig kell gondolni, ennek az összes aspektusát. Lehet, hogy valahol a bezárás, valahol pedig az újraindítás az, ami észszerű. És lehet, hogy a közlekedést más összefüggésekben is át kell gondolni, nem csak a vasutat vagy a buszt" - árulta el a Tisza terveit Tarr Zoltán egy sárospataki Tisza-sziget rendezvényén.
Az Ellenpont szerint az elszólás azért is felháborító, mivel Tarr főnöke, Magyar Péter a vasút állapotával kritizálja a kormányzatot, és a Tisza Működő Magyarországért programjában még "a régiók közötti összeköttetést" és "a vasúti infrastruktúra korszerűsítését" ígérte a Tisza.
Mint ismert, Lázár János miniszter szeptember végén arról számolt be, hogy Magyar Péter személyesen akadályozta meg a MÁV-nak járó hitel kifizetését. A miniszter szerint Magyar Péter ármánykodása miatt az ország közlekedése komoly fejlesztési forrástól esett el: évtizedes problémákat lehetett volna orvosolni a vasútnál, amelyek a mindennap utazókat érintik. Lázár János elmondta, hogy Európai Beruházási Bank (EBRD) által folyósítandó pénzből a MÁV pályahálózatát újították volna fel, ami az utasok mindennapjait tette volna biztonságosabbá és kényelmesebbé.






