kulcsár edina
A járvány nemcsak a mindennapjainkat, de az érdeklődési körünket is nagyban megváltoztatta.
Sokkal több időt töltöttünk okoskészülékekkel az előző évben, hiszen sok időnk volt böngészni.
Nem meglepő, az első helyen a koronavírus szó áll az internetes keresési listán, több mint 32 milliószor ütötték be a keresőmezőbe ezt a kifejezést.
Talán sokakat meglep, hogy az említett 32 millióból minden második koronavírus-keresés tavaly áprilisban futott be, egy hónappal az egész ország lezárása után.
Hogy melyek a fertőzés tünetei, az másfél millió keresést indukált egy év alatt, a koronavírus-teszt (és különböző keresési változatai) viszont csak bő egymilliót – némileg kevesebbet, mint a mobilok között legnépszerűbb iPhone 11.
Az előző évben ezek voltak a top keresési témák: maszk, szájmaszk, fradis maszk, álláslehetőség futároknak, online ügyintézés, visszaeső utazás, filmnézés és kenyérsütés otthon.
Amennyiben bővebben érdekel, hogy ezek a témák miért voltak olyan felkapottak 2020-ban, akkor keresd a hétfői Metropolt a terjesztőknél, vagy látogass el a www.metropol.hu-ra.