kulcsár edina
Egykilós kiszerelésû fagyasztott pacalt vásárolt szerdán a Lidlben ez a férfi. Meglepetésére kiengedés után a pacal fele eltûnt. Visszament az áruházba és reklamált, mutatjuk, mi történt!
Szerdán került ki a világhálóra az a vásárlói kifogás, mely kapcsán végre kibújt a szög a zsákból: a forgalmazó cég - jelen esetben a Lidl - pontosan tudja, hogy nem megfelelő minőségű terméket árul. Az árusítást mindazonáltal nem szünteti be, a magukat becsapottnak érző vevőket viszont kérésre (!) kártalanítja.
Az alábbi videót megosztó vevő éppenséggel hentesként dolgozik, ezért szakszerűen tudott reklamálni. Kiderült, hogy
az áruházban tudják, hogy a termék minősége nem megfelelő, kiengedés után a pacal fele eltűnik, s hogy a hasznos tömeg meg sem közelíti a csomagoláson feltüntetett 1 kg-ot.
Az okokat a Lidl illetékese - szóban - a németországi gyártóig vezette vissza, mondván, hogy nem tud eléggé gyorsan hűteni a hűtőjük. Puskás úr szerint az áruházlánc ezzel a magatartásával a csalás törvényi tényállását valósítja meg, hiszen anyagi haszonszerzés céljából folyamatosan megtéveszti a vásárlókat.
A hentes azt javasolja, senki NE vegyen ilyen pacalt, mert csalódni fog!
Íme, a trükkös pacalról a videó: