tóth gabi
Ilyen képek keringenek a neten az „okos” megoldásokról.
Sok focidrukker vallja, hogy nem igazi élvezet egy meccs sör nélkül. Minthogy a labdarúgó világbajnokságot most Katar rendezi, ahol a többi arab országhoz hasonlóan tilos az alkoholfogyasztás, a mérkőzésekre kilátogatók csak álmodhatnak a sörcsapokról. A dolog pikantériája, hogy a torna egyik főszponzora az amerikai Budweiser sörgyár, amely 75 millió dollárt fizet a reklámokért.
Persze nem kell félteni a szurkolókat, egy kis trükkért ők se mennek a szomszédba. Legalább is a Futball Away Days Twitter-oldalán olyan fotó bukkant fel, amely szerint Coca-Cola-„mezzel” álcázzák a sörösdobozokat. Hogy aztán sikerül-e így becsempészni a nézőtérre az italokat, azt nem tudni, mivel szigorú biztonsági ellenőrzésen kell átesni a belépéskor.