tóth gabi
Két évtizednyi tévézés után meglepõ helyen szerzõdtették a kommunikációs szakembert. Úgy tûnik, sztárigazolás történt a klubvezetésben.
Júliustól Azurák Csaba a Budapest Honvéd kommunikációs és marketing igazgatója. A kommunikációs szakember 20 év televíziózás után új feladatkörben próbálja ki magát – adta hírül honlapján az NB I-ben szereplő labdarúgóklub.
A TV2 arcaként ismertté vált szakember elmondta: közös ismerősök révén találkozott a Honvéd új tulajdonosaival, és beszélgetésük során kiderült, hasonlóan gondolkodnak egy klub kommunikációjáról.
A szurkolókat kell szolgálnia
– adta ki a jelszót Azurák.
Júliustól Azurák Csaba a Budapest Honvéd kommunikációs és marketing igazgatója. A kommunikációs szakember 20 év televíziózás után próbálja ki magát új feladatkörben.
Közzétette: Budapest Honvéd FC – 2019. július 10., szerda
A tervei között szerepel, hogy a Honvéd Médiaközpont több és változatosabb tartalmat gyártson; közelebb hozza a szurkolókhoz a játékosok mindennapjait és az akadémián folyó életet; erősítse és gyarapítsa a kispesti közösséget; tájékoztasson és építse a klub brandjét.
„Erősítsük azt, ami egyébként tény: a Honvéd ma az egyik legszerethetőbb magyar fociklub. Nemcsak a legendás múltja és a sikeres jelene, hanem a jövőbeni tervei alapján is”
– fogalmazott Azurák Csaba.