tóth gabi
Ezért gázolt szerelõt Räikkönen. Emberi és technikai hiba egyszerre játszott szerepet a sokkoló jelenetben.
Hosszas vizsgálódás után rájöttek, miként történhetett meg a Forma-1 Bahreini Nagydíján, hogy Kimi Räikkönen egy kerékcserénél elütötte a Ferrari egyik mérnökét.
#F1 #ForzaFerrari
— Galo Romero (@eselchinoromero) 2018. április 8.
Shocker for Kimmi #Raikkonen's #Ferrari pit man in the #BahrainGP tonight OUCH !! pic.twitter.com/ecqOq0zxTP
Az Autosport megtudta: a kerékcserét végző szakemberek ügyetlenkedése még belefért volna, csakhogy egy szenzor hibás működése miatt a finn pilóta zöld jelzést kapott, mintha már mind a négy kerekét lecserélték volna.
Csakhogy a bal hátsóval ekkor még javában küzdöttek, a csapattárs Sebastian Vettel mérnöke, Francesco Cigarini pedig még a kerék útjában állt. Miután Räikkönen a zöld lámpa láttán elindult, az olasz szakember síp- és szárkapocscsont-törést szenvedett.
Gondoskodunk róla, hogy ilyesmi még egyszer ne fordulhasson elő. Az embereink biztonsága a legfontosabb
- nyilatkozta Maurizio Arivabene csapatfőnök.
A Ferrari a hétvégi, Kínai Nagydíjra már módosított is a kerékkulcsain.
Cigarini a műtétje után mankókkal már lábra állhatott, hétvégétől odahaza, Olaszországban lábadozik.