RETRO RÁDIÓ

Ágaskodó cicik miatt áll a bál a Bayern Münchennél

Ágaskodó cicik miatt áll a bál a Bayern Münchennél
vav
Szerző
vav
Létrehozva2017. 03. 09. 05:20

Kihívó fotó okozta a botrányt. Szexista reklám, vagy csak egy ártalmatlan poén?

"Szeretjük a nagy csészéket és a nagy meccseket" - utaltak egy szóviccel a plakáton szereplő bombázó mez alól kikandikáló, nagy melleire a Bayern München kosárlabdacsapatának Twitter-oldalán. A német klubot támogató müncheni Emilo kávézó hirdeti így az európai kupamérkőzéseket.

Csak éppen az a gond, hogy ezt sokan nem viccesnek, hanem szexistának, a nőkre nézve sértőnek találják. Sorjáznak is a rosszalló hozzászólások, mint például:

"Lehet így csinálni, de ez mégiscsak szexista."

"Uhh... Azt hittem, az ilyen ócska reklámokat már magunk mögött hagytuk."

A Bild kiderítette, hogy a fotón látható hölgy egy 28 éves német Playboy-nyuszi, aki a legkevésbé sem ért egyet a kritikákkal, sőt!

 

 

"A kisportolt hasamat szexizmusként emlegetni, túlmegy minden határon. Emberek, mi a probléma veletek? Mégiscsak én vagyok a modell. És én ezt

szabad akaratomból csináltam, mi ebben a szexista? Én nem érzem magam kihasználva, igazán szívesen tettem

- mondta Ramona Bernhard.

 

Amint a fenti képen látható, megjelent a botrányos reklám párja is. Egy izmos, kockahasú férfivel, aki mellesleg az Emilo társtulajdonosa, Michel Brohmeyer. Ezen, és a közös képükön is félreérthető üzenetekkel operálnak: "Szeretjük a kemény játékot/nagy meccseket".

"Ennek a felfokozott figyelemnek csak örül a marketingrészlegünk, ráadásul azért sok pozitív reakció is van. Talán sarkít egy kicsit a kampányunk, de az interneten manapság megtalálható tartalmakhoz képest eléggé eltúlzott ez a felhajtás"

- mondta Brohmeyer.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.