tóth gabi
Kihívó fotó okozta a botrányt. Szexista reklám, vagy csak egy ártalmatlan poén?
"Szeretjük a nagy csészéket és a nagy meccseket" - utaltak egy szóviccel a plakáton szereplő bombázó mez alól kikandikáló, nagy melleire a Bayern München kosárlabdacsapatának Twitter-oldalán. A német klubot támogató müncheni Emilo kávézó hirdeti így az európai kupamérkőzéseket.
Csak éppen az a gond, hogy ezt sokan nem viccesnek, hanem szexistának, a nőkre nézve sértőnek találják. Sorjáznak is a rosszalló hozzászólások, mint például:
"Lehet így csinálni, de ez mégiscsak szexista."
"Uhh... Azt hittem, az ilyen ócska reklámokat már magunk mögött hagytuk."
A Bild kiderítette, hogy a fotón látható hölgy egy 28 éves német Playboy-nyuszi, aki a legkevésbé sem ért egyet a kritikákkal, sőt!
"A kisportolt hasamat szexizmusként emlegetni, túlmegy minden határon. Emberek, mi a probléma veletek? Mégiscsak én vagyok a modell. És én ezt
szabad akaratomból csináltam, mi ebben a szexista? Én nem érzem magam kihasználva, igazán szívesen tettem
- mondta Ramona Bernhard.
Amint a fenti képen látható, megjelent a botrányos reklám párja is. Egy izmos, kockahasú férfivel, aki mellesleg az Emilo társtulajdonosa, Michel Brohmeyer. Ezen, és a közös képükön is félreérthető üzenetekkel operálnak: "Szeretjük a kemény játékot/nagy meccseket".
"Ennek a felfokozott figyelemnek csak örül a marketingrészlegünk, ráadásul azért sok pozitív reakció is van. Talán sarkít egy kicsit a kampányunk, de az interneten manapság megtalálható tartalmakhoz képest eléggé eltúlzott ez a felhajtás"
- mondta Brohmeyer.