
A csodaló nevének óriási a marketingértéke, számos területen felhasználható lenne. Habár a tulajdonosok még nem döntöttek Overdose nevének további sorsáról, minden bizonnyal márkanévként hamarosan feltûnik.
Overdose halálát követően számos kérdés merült fel a csodaló kapcsán. Egyike ezeknek, hogy mire használják fel a csodaló nevét? Milyen marketingfogások kapcsolódhatnak a későbbiekben Overdose-hoz? Mit lehet kihozni egy ennyire értékes márkanévből?
![]()
Dózit sikerei és népszerűsége alapján sokan érdemesnek tartják arra, hogy az utókor számára is fennmaradjon a neve. Így akár az is elképzelhető, hogy Overdose nevét egy komoly márka viselje.
A verpeléti Evowine látott először fantáziát a ló nevében, a 2009-es évjáratú borát Overdose-ról nevezték el. A bor készítésekor arra törekedtek, hogy a nedű jellege a névadó ló természetéhez igazodjon.
Vagyis legyen testes, de érezni lehessen a gyümölcsösséget. Azonnali fogyasztásra alkalmas érlelhető bor az Overdose, amely dinamikus, markáns és fiatalos.
Hány ország csaphat le a névre?
Magyarország mellett Szlovákia is sajátjának érzi Overdose-t, hiszen a ló tulajdonosa, Mikóczy Zoltán szlovák állampolgár, és korábban folyamatosan beszámoltak a telivér sikereiről.
Tulajdonosa magyar színekben akarta versenyeztetni, ezért Alagon tréningezték a lovat. A lovak állampolgárságát ugyanis az határozza meg, hogy hol tréningezik őket.
![]()
Idén Hamburgba került fedezőménnek, vagyis akár Németországban is használhatják Overdose nevét.
Mire használhatják a nevet?
Habár Overdose tulajdonosa, Mikóczy Zoltán előzetes letartóztatásban van, és egyelőre nem dönthet a ló nevének további sorsáról, a %RIPOST% szerint számos lehetőség áll előtte.
Szerinted mit lehetne még elnevezni a magyar csodalóról?







