tóth gabi
A csodaló nevének óriási a marketingértéke, számos területen felhasználható lenne. Habár a tulajdonosok még nem döntöttek Overdose nevének további sorsáról, minden bizonnyal márkanévként hamarosan feltûnik.
Overdose halálát követően számos kérdés merült fel a csodaló kapcsán. Egyike ezeknek, hogy mire használják fel a csodaló nevét? Milyen marketingfogások kapcsolódhatnak a későbbiekben Overdose-hoz? Mit lehet kihozni egy ennyire értékes márkanévből?
Dózit sikerei és népszerűsége alapján sokan érdemesnek tartják arra, hogy az utókor számára is fennmaradjon a neve. Így akár az is elképzelhető, hogy Overdose nevét egy komoly márka viselje.
A verpeléti Evowine látott először fantáziát a ló nevében, a 2009-es évjáratú borát Overdose-ról nevezték el. A bor készítésekor arra törekedtek, hogy a nedű jellege a névadó ló természetéhez igazodjon.
Vagyis legyen testes, de érezni lehessen a gyümölcsösséget. Azonnali fogyasztásra alkalmas érlelhető bor az Overdose, amely dinamikus, markáns és fiatalos.
Magyarország mellett Szlovákia is sajátjának érzi Overdose-t, hiszen a ló tulajdonosa, Mikóczy Zoltán szlovák állampolgár, és korábban folyamatosan beszámoltak a telivér sikereiről.
Tulajdonosa magyar színekben akarta versenyeztetni, ezért Alagon tréningezték a lovat. A lovak állampolgárságát ugyanis az határozza meg, hogy hol tréningezik őket.
Idén Hamburgba került fedezőménnek, vagyis akár Németországban is használhatják Overdose nevét.
Habár Overdose tulajdonosa, Mikóczy Zoltán előzetes letartóztatásban van, és egyelőre nem dönthet a ló nevének további sorsáról, a %RIPOST% szerint számos lehetőség áll előtte.
Szerinted mit lehetne még elnevezni a magyar csodalóról?