12 hónapja

A Sztárban sztár leszek! lett a hónap legnézettebb műsora

A november havi műsortoplista első helyét a 18-59 éves nézők és a teljes lakosság tekintetében is a Sztárban sztár leszek! utolsó adása, a november 21-én látható finálé foglalja el.

A döntőt a 18-59 éves nézők közül közel 600 ezren, a teljes lakosság tekintetében pedig közel 1,2 millióan látták, amivel a Sztárban sztár leszek! a hónap legnézettebb műsora lett.

A nézettségi eredmények terén továbbra is kiemelkedően teljesít a TV2 csoport- és csatornaszinten is. Az év eddig eltelt időszakát tekintve, teljes napon a TV2 csatornát választották a legtöbben mind a 18-49 éves nézők (9,2% SHR), mind a teljes lakosság körében (11,2% SHR). A 18-59 éves nézők részesedését tekintve továbbra is kiélezett a piacvezető pozícióért folyó küzdelem, a két fő kereskedelmi csatorna fej-fej mellett halad egymás mellett (TV2: 9,0% vs. RTL Klub: 9,1%).

November harmadik hétvégéjén a döntőké volt a főszerep, pénteken ugyanis véget ért a Ninja Warrior Hungary 3. évada, szombaton győztest hirdettek a Dancing with the Stars színpadán, vasárnap pedig búcsúzott az év egyik sikerműsora, a Sztárban sztár leszek! is.

A Sztárban sztár leszek! vasárnapi fináléját közel 1,2 millióan követték figyelemmel, ami ezzel az eredménnyel az év egyik legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében. Az énekes show elsöprő sikerét mutatja, hogy a teljes évad mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) átlagosan a saját idősávja legnézettebb műsora volt, melyhez 24%-os nézői részesedés társult a 18-59 éves nézők között, 24,2% a 18-49 közöttieknél és 24,6% a teljes lakosság körében.

Az évadot végül Csiszár István nyerte

A Ninja Warrior Hungary és a Dancing with the stars utolsó adásai szintén szép eredményekkel, egyaránt 15-15%-os közönségaránnyal zártak, és ezzel köszöntek el egy időre a nézőktől.

A TV2-es műsorok és a kábelcsatornák sikereinek köszönhetően a TV2 Csoport novemberben ismét piacvezető lett mindhárom kiemelt célcsoportban, hiszen a 18-59 évesek körében 23,1%-ot, a 18-49 évesek körében 22,4%-ot és a teljes lakosság körében pedig 24,5%-os közönségarányt ért el, amivel maga mögé utasította fő riválisát az RTL Magyarországot is, ami azonos sorrendben 22,1%-os, 21,8%-os és 19,4%-os nézői részesedést mondhatott magáénak.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!