tóth gabi
Egy év alatt 50%-kal nõtt a forgalmuk, pedig sokan már temették volna a kuponos oldalakat.
2014-ben 2,7 milliárd forintos forgalmat bonyolított az oldal, amely kedvezményes áron kínál szolgáltatásokat és termékeket – írja a markamonitor.hu. Rengeteg az ügyfelük.
A partnereik reklámhoz és piachoz jutnak rajtuk keresztül, a felhasználók pedig sokkal olcsóbban kapják meg a termékeket, mint máshol. A konstrukció ellenzői szerint ez káros is lehet: ezekből a vásárlókból ugyanis ritkán lesz visszatérő vendég, a teljes árat pedig később sem fogják kifizetni a szolgáltatásokért.
Kaprinay Zoltán, a cég vezetője szerint a sikerük kulcsa, hogy időben tudták átalakítani a cégüket és a kínálatukat.
A Bónusz Brigád oldalán ma több, mint 1500 termék között böngészhetnek a felhasználók, akik a kedvezményes magyar és külföldi szállásoktól a horkolást megszüntető kezelésen át a literes kiszerelésű kókuszolajig mindenfélét megtalálnak a kínálatban.
Aki kedveli a Bónusz Brigádot, képes álló nap böngészni az oldalt, hogy rábukkanjon legalább egy kedvező ajánlatra, amire gyorsan lecsaphat. Ha sikerül levadászni valamit, aznapra biztosan elégedettség tölti el a vevőt, aki ezen felbuzdulva másnap újra kezdi a keresést. Talán ez a boldogságélmény is része a Bónusz Brigád titoknak.