
Néhány óra alatt elfogyott az összes olyan gyerekpapucs, amilyet a cambridge-i kis herceg viselt vasárnap.
Ha bárkinek is volt olyan kóbor ábrándja, hogy lassan kikopik a közviseletből a divattörténelem legnagyobb tévedése, a Crocs papucs, az most nagyon szomorú lesz. A fura kinézetű, ellenben nagyon kényelmes lábbelik ugyanis még népszerűbbek lettek György herceg miatt.
A brit királyi család leendő feje a vasárnapi nyilvános játszadozásakor egy Crocs papucsban rohangált, ami a lehető legjobb reklámnak bizonyult. Hétfő délelőttre az összes elfogyott abból a modellből, amit Katalin hercegné a fiára adott. A pontos darabszám nem ismert, de valószínűleg több ezerre tehető a villámtempóban eladott 12.000 forintos papucsok mennyisége. Ezzel egy időben a többi színre is megnőtt az online és bolti kereslet.
![]()
A legnagyobb divatdiktátor
A kis trónörökös úgyszintén vasárnap viselt kasmír blézere hasonló sikerre számíthat, amint megindul majd a holmi árusítása. Jelenleg ugyanis még nem kapható, de már most anyukák százai érdeklődtek a gyártónál iránta.
György marketingereje tehát nem csökken, és változatlanul minden angol szülő olyan stílusban akarja öltöztetni a saját gyerekét, ahogy Katalin hercegné teszi. A születése után György köré tekert takaróból 48 óra alatt az összes elkelt, és a gyártó honlapján csaknem kétezer százalékkal megnőtt a látogatottság.
![]()
A György első hivatalos portréján látható rugdalózóból négy óra alatt 1200 ment el, az ausztrál látogatásakor viselt ruhácskájára pedig kéthónapos várakozási idő volt, annyian rendelték meg.
![]()
Ennek tükrében nem meglepő, hogy egyes becslések szerint Vilmos és Katalin első csemetéje 107 milliárd forintos pluszbevételt generált az angol gazdaságnak születése óta. De a húga, Charlotte is jót tett a kereskedelemnek!





