tóth gabi
Néhány óra alatt elfogyott az összes olyan gyerekpapucs, amilyet a cambridge-i kis herceg viselt vasárnap.
Ha bárkinek is volt olyan kóbor ábrándja, hogy lassan kikopik a közviseletből a divattörténelem legnagyobb tévedése, a Crocs papucs, az most nagyon szomorú lesz. A fura kinézetű, ellenben nagyon kényelmes lábbelik ugyanis még népszerűbbek lettek György herceg miatt.
A brit királyi család leendő feje a vasárnapi nyilvános játszadozásakor egy Crocs papucsban rohangált, ami a lehető legjobb reklámnak bizonyult. Hétfő délelőttre az összes elfogyott abból a modellből, amit Katalin hercegné a fiára adott. A pontos darabszám nem ismert, de valószínűleg több ezerre tehető a villámtempóban eladott 12.000 forintos papucsok mennyisége. Ezzel egy időben a többi színre is megnőtt az online és bolti kereslet.
A kis trónörökös úgyszintén vasárnap viselt kasmír blézere hasonló sikerre számíthat, amint megindul majd a holmi árusítása. Jelenleg ugyanis még nem kapható, de már most anyukák százai érdeklődtek a gyártónál iránta.
György marketingereje tehát nem csökken, és változatlanul minden angol szülő olyan stílusban akarja öltöztetni a saját gyerekét, ahogy Katalin hercegné teszi. A születése után György köré tekert takaróból 48 óra alatt az összes elkelt, és a gyártó honlapján csaknem kétezer százalékkal megnőtt a látogatottság.
A György első hivatalos portréján látható rugdalózóból négy óra alatt 1200 ment el, az ausztrál látogatásakor viselt ruhácskájára pedig kéthónapos várakozási idő volt, annyian rendelték meg.
Ennek tükrében nem meglepő, hogy egyes becslések szerint Vilmos és Katalin első csemetéje 107 milliárd forintos pluszbevételt generált az angol gazdaságnak születése óta. De a húga, Charlotte is jót tett a kereskedelemnek!