MANIMÉKER

1 teljes évig ingyenes – fantasztikus segítség online számlázáshoz

A magyar vállalkozók életét könnyíti meg az a megállapodás, melynek értelmében egy magyar bank minden régi és új vállalkozói ügyfele 1 éven át ingyenesen használhatja a Billingo Premium felületét. Így megtapasztalhatják, mennyivel praktikusabb a számlázás digitális formája.
  • Szerző:


Idén októberben megállapodás született a K&H és a Billingo közt, ami lehetővé teszi, hogy a bank minden régi és új vállalkozószámlával rendelkező ügyfele egy évig ingyen használja az online számlázó prémium szolgáltatásait. További könnyebbség, hogy a felhasználók úgy érzékelik majd, ehhez egy másik honlapra sem kell ellátogatni, hiszen a már jól megszokott arculati elemekkel találkozhatnak a Billingo K&H bankos felhasználóknak kialakított felületein.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

„Az együttműködés egy rendkívül korszerű, NAV-barát megoldás révén veszi le a számlázás terheit a magyar vállalkozók válláról. Ez különösen igaz azokra, akik még mindig nem álltak át digitálisra a papíralapú számlázásról. Most nekik is eljöhet a váltás ideje! Nagyon büszkék vagyunk, hogy a K&H a Billingo-t választotta partnerének” – mondta el Sárospataki Albert, a cég ügyvezetője.

Szakítsunk a számlatömbökkel!

Az új rendszer legfontosabb előnye a korlátlan és díjmentes számlázás lehetősége: a vállalkozó ügyfelek a legátfogóbb prémium csomaghoz kapnak hozzáférést, ami a számlázás mellett magában foglalja az összes magyar könyvelőprogrammal való adatkapcsolatot, webáruházas integrációkat és a legkülönfélébb statisztikák elérését is.

Digitális fejlesztéseinkkel folyamatosan arra törekszünk, hogy a vállalkozások pénzügyeinek intézése akár a cégvezető mobiltelefonjáról is bármikor nyomon követhető legyen. Ügyfeleink ma már nem csak beszerzéseiket, tendereiket és bankolásukat szeretnék instant módon intézni, hanem minden olyan tevékenységet, aminek digitalizálásával időt, munkaerőt és pénzt takaríthatnak meg. A K&H-ban pedig azon dolgozunk, hogy ehhez minden lehetséges támogatást megadjunk ügyfeleinknek” – mondja a K&H Bank KKV szegmens marketing főosztály vezetője.

Ilyen a számlázás is, ami köztudottan macerás, akár kevés számlát állítunk ki, akár túl sokat. Az előbbinél a rutin hiánya, míg az utóbbinál a hibák gyakorisága ad okot a bosszúságra. Az online számlázás mindkét problémára kényelmes megoldás lehet.

Aki megtapasztalja, mennyivel egyszerűbb, precízebb és NAV-barátabb mindezt online, automatizálva intézni, az valószínűleg véglegesen a digitális számlázás hívévé válik. Érdemes tehát szakítani a számlatömbök és pecsétek jelentette nehézségekkel, hiszen néhány kattintással letudhatjuk ezeket a kötelezettségeket.

Üzleti segítség minden szinten

A bank már eddig is céljának tekintette, hogy támogassa az induló és már működő vállalkozásokat céljaik elérésében, melynek egyik eszköze az uzletetide.hu weboldalon elérhető tartalmak és az igénybe vehető Partneri kedvezmények. Ezen a felületen olyan lényeges kérdésekre találhatunk válaszokat cégalapítás, cégvezetés, marketing és eladás, pénzügyek kezelése, vagy épp egy webáruház elindítása kapcsán, amelyek a vállalkozások mindennapi tevékenységeihez nyújt gyakorlati segítséget.

A K&H ügyfelei e-mailben értesülnek az együttműködésről, és a weboldalon is tájékozódhatnak róla, ahonnan egy kattintással irányítják őket tovább a https://www.billingo.hu/tamogatasok/kh oldalra. Itt elég egy rövid regisztráció, hogy egy évre elérhetővé váljon a díjmentes online számlázó szolgáltatás.

Annak sem kell aggódnia, aki már használ más számlázóprogramot – nincs akadálya, hogy bármikor váltson, vagy akár kettőt használjunk egyidejűleg. Elég észben tartani, hogy az adott szoftver használatát az első számla kiállítását követő 30 napon belül jelenteni kell az adóhatóság felé. Fontos ugyanakkor, hogy a kedvezmény az újonnan regisztrált Billingo fiókok esetében érvényesíthető, így a már meglévő előfizetések nem hosszabíthatóak meg vele.

És ezeket olvastad már?