RETRO RÁDIÓ

Igenis merjünk reklamálni, ha panaszunk van vásárláskor: mutatjuk, hova lehet fordulni

MZ/X
Szerző
MZ/X
Létrehozva2022. 09. 12. 08:40
Frissítve2022. 09. 12. 09:14

A fogyasztóvédelem közzétett egy ábrát, aminek a segítségével bárki eligazodik, aki panaszt szeretne tenni. Ha nem segít a kereskedő, akkor is van megoldás!

Magyarországon az EU-s fogyasztói jogokon kívül a hazai törvények is a vásárlók rendelkezésére állnak. Például ha nem tetszik egy neten rendelt termék, két héten belül visszaküldhetjük és visszakapjuk az árát. De mi a helyzet akkor, ha tetszik amit vettünk, de tönkre megy és az eladó nem hajlandó segíteni? Mikor fordulhatunk a hatósághoz és hogyan?

Fotó: Pixabay.com

Először mindig az eladónak szóljunk!

Ha problémánk akadt a vásárlás során, alapszabály, hogy először mindig a kereskedőhöz vagy a vállalkozáshoz kell fordulni.. Aztán, ha velük nem jutunk dűlőre, akkor jöhet a hatóság. Amennyiben ugyanis nem sikerül megoldani a problémát a vásárlónak és az eladónak, a panasztételt követően a fogyasztóvédelmi intézményrendszer szervei válnak az ügy aktív szereplőivé - olvasható a hatóság honlapján. Az pedig, hogy mikor, mivel és hova érdemes fordulni, ezen az ábrán látható:

Számos fórum áll a csalódott vásárló rendelkezésére
Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.