kulcsár edina
A Dorko egyre nagyobb népszerûségnek örvend a sportolók között. Ezt mi sem példázza jobban, mint az, hogy a hazai brand egy újabb megállapodást ütött nyélbe december 13-án, csütörtökön. Ezúttal a Magyar Rögbi Szövetséggel kötöttek 5 éves szerzõdést a magyar márka képviselõi.
Egyre népszerűbb a Dorko a magyar sportolók között, hiszen a brand sorra üti nyélbe a megállapodásokat a hazai sportszövetségekkel. Legutóbb a Magyar Rögbi Szövetséggel állapodtak meg arról, hogy a következő 5 évben a magyar márka öltözteti majd a sportág hazai képviselőit.
Magyarországon a hetvenes évek óta működnek rögbi klubok. Az ország legrégebben működő egyesülete az 1979-ben indult kecskeméti rögbi klub, ugyanakkor Budapesten hat egyesület is található. A rögbi egyike tehát azoknak a dinamikusan fejlődő sportágaknak, amelyek hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. Kevesen tudják, de a rögbi a második legnézettebb sport a világon, és a magyar olimpiai rögbi csapat a hazai csapatsportok táblázatán is előkelő helyet foglal el.
„Rendkívül örülünk a Dorkóval kötött megállapodásunknak, mivel hiszünk abban, hogy egy ilyen közkedvelt márka támogatásával minden eddiginél nagyobb figyelem irányul majd a rögbire, és ezáltal még jelentősebb lépéseket tehetünk majd a sportág hazai helyzetének fejlesztése érdekében.” – nyilatkozta Kiss Antal, a Magyar Rögbi Szövetség elnöke.
A sajtóeseményén Czakó Attila és Gárnicz Zsuzsanna, a magyar rögbiválogatott tagjai is részt vettek, akik szintén elismerő szavakkal méltatták a Dorko és a Szövetség egyezségét: „Nagyon boldogok vagyunk, hogy Magyarország legjobb márkájával kötöttünk megállapodást. Szerintem, sokat ad majd minden versenyzőnek, hogy magyar márkában szerepelhet, illetve remélhetőleg sok fiatalt is inspirál majd ez arra, hogy felfedezze magának ezt a rendkívüli sportágat.”
A Dorko az 5 éves megállapodást a TEAM HUN program keretein belül kötötte, aminek célja, hogy fokozatosan minden magyar sportoló Dorkóban versenyezzen. A magyar márka törekvéseinek már most megvannak az eredményei, hiszen az utóbbi pár hónap leforgása alatt számos hazai sportszövetséggel jutottak egyezségre. „És ez még csak a kezdet” – fűzte hozzá Gém Péter, a márka alapítója.