tóth gabi
Ahogy a Compass SUV, úgy a Jeep vezetése is elemében van, ha járatlan utakra téved. Erre utal legalábbis az, hogy a márka merész és rendhagyó módon igyekszik megtalálni hazai márkanagykövetét. Miközben kilenc sikeres embert, figyelemre méltó karriert mutatnak be és állítanak példaként ország-világ elé, a közönségre bízzák annak eldöntését, ki képviselje egy éven át a legendás márkát Magyarországon.
Végy kilenc darab, terepen is jól boldoguló Jeep Compass SUV-t, adj hozzá ugyanennyi sikeres embert, egy borászt, egy ultrafutót, egy természetfotóst, egy műsorvezetőt, egy séfet, egy színészt, egy humoristát, egy zenészt és egy stylistot, majd bízd az emberekre, a közönségre a döntést, hogy kihez passzol legjobban a kocsi!
Erősen leegyszerűsítve ezt a rendhagyó megoldást választotta a Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe (FCA) arra, hogy megtalálja azt az ember, aki ideális a Jeep magyarországi márkanagykövetének.
A képlet persze ennél némileg összetettebb, hiszen voltaképp nem is csak a márkanagykövet-választáson van a hangsúly. Merthogy az FCA szerint legalább ilyen fontos az, hogy a „játék közben” olyan magyar sikeres embereket mutathatnak be, akik példaként szolgálhatnak mindenkinek.
Hogy megmutassák, az,
aki nem ismer lehetetlent, kitartóan és fáradhatatlanul küzd, az elérheti céljait.
Mindezek tükrében korántsem meglepő, kiket kértek fel a márkanagykövet-jelöltnek. Laposa Zsófi borász, Lubics Szilvia ultrafutó, Máté Bence természetfotós, Veiszer Alinda műsorvezető, Krausz Gábor séf, Kovács Patrícia színész, Kiss Ádám humorista, Marsalkó Dávid zenész és Holdampf Linda stylist vállalta a megmérettetést.
Mindegyikük három hónapig hajthat egy Compasst, hogy megmutassa, számára mit jelent a szabadság, mi számít kalandnak, mit él meg kihívásként. Az ezt bemutató videókat a kampány oldalán lehet majd megtekinteni, és végül az augusztus 1-ig leadott közönségszavazatok döntik majd el, ki lesz, aki a márka nagyköveteként egy éven át a Jeep „Compassadora” lehet. A titulus egy szójáték, a Compass típusnév és az angol ambassador (nagykövet) összeolvasztásával született.
„Olyan embereket kerestünk a kampányunkhoz, akik álmaikat a külvilág szeme láttára sikerrel valósítják meg, ezzel sokaknak példát mutatva. Az általunk kiválasztott sikertörténetek a szabadságról, a kalandról és a kihívásról szólnak, amik átjárják a Jeep szellemiségét is. Úgy gondoljuk, hogy Zsófit, Szilvit, Alindát, Patríciát, Lindát, Dávidot, Bencét, Gábort és Ádámot mindenkinek ismernie kell, függetlenül attól, hogy valaki a futás, a borászat, a zene, vagy éppen a fotózás iránt fogékony. Fantasztikus embereket ismertünk meg egy kicsit közelebbről. Bízunk benne, hogy sikerül mindenki számára mindezt átadnunk”
– mondta Krupp Tünde, az FCA magyarországi marketingigazgatója.
Forrás: www.autoszektor.hu