
Ahogy a Compass SUV, úgy a Jeep vezetése is elemében van, ha járatlan utakra téved. Erre utal legalábbis az, hogy a márka merész és rendhagyó módon igyekszik megtalálni hazai márkanagykövetét. Miközben kilenc sikeres embert, figyelemre méltó karriert mutatnak be és állítanak példaként ország-világ elé, a közönségre bízzák annak eldöntését, ki képviselje egy éven át a legendás márkát Magyarországon.
Végy kilenc darab, terepen is jól boldoguló Jeep Compass SUV-t, adj hozzá ugyanennyi sikeres embert, egy borászt, egy ultrafutót, egy természetfotóst, egy műsorvezetőt, egy séfet, egy színészt, egy humoristát, egy zenészt és egy stylistot, majd bízd az emberekre, a közönségre a döntést, hogy kihez passzol legjobban a kocsi!
Erősen leegyszerűsítve ezt a rendhagyó megoldást választotta a Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe (FCA) arra, hogy megtalálja azt az ember, aki ideális a Jeep magyarországi márkanagykövetének.
A képlet persze ennél némileg összetettebb, hiszen voltaképp nem is csak a márkanagykövet-választáson van a hangsúly. Merthogy az FCA szerint legalább ilyen fontos az, hogy a „játék közben” olyan magyar sikeres embereket mutathatnak be, akik példaként szolgálhatnak mindenkinek.
![]()
Hogy megmutassák, az,
aki nem ismer lehetetlent, kitartóan és fáradhatatlanul küzd, az elérheti céljait.
Mindezek tükrében korántsem meglepő, kiket kértek fel a márkanagykövet-jelöltnek. Laposa Zsófi borász, Lubics Szilvia ultrafutó, Máté Bence természetfotós, Veiszer Alinda műsorvezető, Krausz Gábor séf, Kovács Patrícia színész, Kiss Ádám humorista, Marsalkó Dávid zenész és Holdampf Linda stylist vállalta a megmérettetést.
Mindegyikük három hónapig hajthat egy Compasst, hogy megmutassa, számára mit jelent a szabadság, mi számít kalandnak, mit él meg kihívásként. Az ezt bemutató videókat a kampány oldalán lehet majd megtekinteni, és végül az augusztus 1-ig leadott közönségszavazatok döntik majd el, ki lesz, aki a márka nagyköveteként egy éven át a Jeep „Compassadora” lehet. A titulus egy szójáték, a Compass típusnév és az angol ambassador (nagykövet) összeolvasztásával született.
![]()
„Olyan embereket kerestünk a kampányunkhoz, akik álmaikat a külvilág szeme láttára sikerrel valósítják meg, ezzel sokaknak példát mutatva. Az általunk kiválasztott sikertörténetek a szabadságról, a kalandról és a kihívásról szólnak, amik átjárják a Jeep szellemiségét is. Úgy gondoljuk, hogy Zsófit, Szilvit, Alindát, Patríciát, Lindát, Dávidot, Bencét, Gábort és Ádámot mindenkinek ismernie kell, függetlenül attól, hogy valaki a futás, a borászat, a zene, vagy éppen a fotózás iránt fogékony. Fantasztikus embereket ismertünk meg egy kicsit közelebbről. Bízunk benne, hogy sikerül mindenki számára mindezt átadnunk”
– mondta Krupp Tünde, az FCA magyarországi marketingigazgatója.
Forrás: www.autoszektor.hu

