Létrehozva: 2017.07.24.

Így vernek át a gyártók: zsugorodnak a termékek, az áruk viszont ugyanannyi

Több ezer termék mérete csökkent az elmúlt öt évben, miközben az áruk nem változott.

A brit statisztikai hivatal sokféle terméket vizsgált: a csokiszeletektől a vécépapíron át a kávéig és a gyümölcslevekig mindenféléről bebizonyosodott, hogy egyre kisebb kiszerelésben árulják őket.

A vizsgált időszakban 2529 termék mérete csökkent, és csak 614-é nőtt. A szervezet szerint a méretcsökkenés az inflációt általánosságban nem növeli, az édességek esetében viszont van összefüggés a két adat között – írja a BBC.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek