Menczer Tamás: Az emberek azt várják a vezetőiktől, hogy védjék meg őket!

POLITIK
Létrehozva: 2016.11.08.

Áll a bál a népszerű csokoládégyártó körül!

A Toblerone rajongók kiakadtak, amiért a cég egyik napról a másikra a duplájára növelte a csokiháromszögek közötti réseket.

Súlycsökkentéssel próbálja meg a veszteségét optimalizálni a Tobleronét gyártó Mondelez. Nem az első cég, aki váratlanul farag le valamelyik népszerű termékének tartalmából.

Általában ezt a spórolási szokást szokták választani a multik, mert a hirtelen áremelés jobban szemet szúr az átlagos fogyasztónak. Ebben az esetben ez visszafelé sült el.

Először Angliában dobták piacra megnövelt hézagokkal a nagy kedvenc Tobleronét, de nem várt indulatokat váltott ki a változás.

Ilyen volt:

A legtöbb csokirajongónak nem is az a baja, hogy kevesebb alapanyag van a dobozban, hanem az, hogy egész egyszerűen ronda lett az új csokoládé. Nem értik, miért kellett egy 108 éve jól megszokott terméket így elcsúfítani. 

A kommentelők egy része a nemzeti konzultációt hiányolta a változtatás kapcsán.

És ilyen lett az új Toblerone. 

Magyarországon még a megszokott kiszerelés kapható, nem tudni, hogy más országokat is érint-e a változtatás.  

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-