tóth gabi
A Toblerone rajongók kiakadtak, amiért a cég egyik napról a másikra a duplájára növelte a csokiháromszögek közötti réseket.
Súlycsökkentéssel próbálja meg a veszteségét optimalizálni a Tobleronét gyártó Mondelez. Nem az első cég, aki váratlanul farag le valamelyik népszerű termékének tartalmából.
Általában ezt a spórolási szokást szokták választani a multik, mert a hirtelen áremelés jobban szemet szúr az átlagos fogyasztónak. Ebben az esetben ez visszafelé sült el.
Először Angliában dobták piacra megnövelt hézagokkal a nagy kedvenc Tobleronét, de nem várt indulatokat váltott ki a változás.
A legtöbb csokirajongónak nem is az a baja, hogy kevesebb alapanyag van a dobozban, hanem az, hogy egész egyszerűen ronda lett az új csokoládé. Nem értik, miért kellett egy 108 éve jól megszokott terméket így elcsúfítani.
A kommentelők egy része a nemzeti konzultációt hiányolta a változtatás kapcsán.
Magyarországon még a megszokott kiszerelés kapható, nem tudni, hogy más országokat is érint-e a változtatás.