RETRO RÁDIÓ

Rossz a dinnye? Tudod, hogy visszaviheted?

Rossz a dinnye? Tudod, hogy visszaviheted?
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2015. 07. 09. 14:00

Dübörög a dinnyeszezon! Ha hazaviszed, és nem vagy elégedett a minõséggel, ne csüggedj: az árusoknak kötelességük visszavenni a kifogásolt árut.

Semmi gond, ha véletlenül lékelés híján rossz minőségű dinnyébe futsz bele. Mint arról a Fogyasztóvédelem a %RIPOST%-ot tájékoztatta: mint minden terméknél, itt is az a lényeg, hogy meg legyen a blokk a vásárlásról. Az élelmiszerüzetekben kicsit könnyebb a dolgod, hiszen ott, amennyiben nem akarnák viszavenni a kifogásolt dinnyétlehetőséged nyílik a Vásárlók könyvébe beírni. Nehezebb a dolgod az utcai árusoknál, de nekik is kötelességük visszaadni blokk ellenében a pénzt. A Fogyasztóvédelem arra is figyelmeztet, nem gond, ha már felvágtad a dinnyét, hiszen másképp ki sem derülhetne, hogy kiogásolható a minősége.

Folyamatosak az ellenőrzések

Mindeközben a NÉBIH is folyamatosan ellenőrzi a dinnyék minőségét. Õk leginkább a gyümölcs származási helyére és a nyomon követhetőségre fordítanak nagy gondot.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.