kulcsár edina
A népszerû amerikai rapper beperelt egy sörgyárat. Snoop korábban egy sörmárkát reklámozott a vállalatnak, de az új tulaj már nem tart rá igényt.
Az 1844 óta működő Pabst sörgyártó vállalat eladta a Colt 45 márkanevet. Vele együtt megvált Snoop Doggtól is, aki korábban részt vett a termék népszerűsítésében. A zenész be is perelte a vállalatot - írja a BBC -, mivel szerinte kevesebbet kapott, mint ami megillette volna.
Szerződést írtak ugyanis alá, hogy Dogg három éven keresztül reklámozza a Colt 45 sört, ahol csak felbukkan, a közösségi oldalain, a tévében és a koncertjein. A szerződében állítólag azt is lefektették, hogy amennyiben a gyár megválik a névtől 2016-ig, akkor a rapper a vételárból is részesedést kap.
Az ügylet megtörtént, a rapper viszont nem kapta meg, ami szerinte jár neki. Azt azonban nem hozták nyilvánosságra, hogy mennyi volt az eladási ár.
Snoop kevesli a kapott 250 ezer dollárt – meg a csekély húszezret a reklámért –, mert tudomása szerint a Colt 45 névért 700 milliót fizetett az új tulajdonos. A Pabst most azon van, hogy kivizsgálja az ügyet, aztán valahogy elrendezze a rapperrel – lehetőleg a tárgyalótermen kívül.