RETRO RÁDIÓ

„Összehasonlítottam a Lidl népszerű termékét és egy sokkal drágább márkásat – meg fogsz lepődni, melyik a jobb”

B.
Szerző
B.
Létrehozva2025. 04. 07. 16:30

Összehasonlították a piacon lévő legolcsóbb és legdrágább terméket. A Lidl édessége nagyot ment!

Egy szakértő szembevetette egymással a legolcsóbb és legdrágább dubaji csokoládékat. Adam Cailler, a DailyStar munkatársa ehhez beszerzett egy táblát a Lidl sajátmárkás csokoládéjából, és ugyanennek a népszerű Lindt-féle változatát. Az előbbi mindössze 3,99 fontért (1900 Ft) kapható az Egyesült Királyságban, míg az utóbbi sokkal drágább, egészen pontosan 10 font (4700 Ft).

Lidl
A Lidl édessége nagyot ment! Fotó: Lidl

A tesztből rögtön kiderült, hogy mindkét csokit nagyjából azonos módon csomagolják, mindkettőhöz arany és zöld színeket választottak. A Lidl terméke belül aranyfóliába van csomagolva, míg a Lindt tervezői az ezüstfóliás csomagolást választották. Utóbbira rákerült az „új recept” bélyegző, ami azt sugallja, hogy egy korábbi verzió már megjelent a piacon.

Dubaji csoki: Nagyot ment a Lidl édessége

Amikor Adam felbontotta a Lindt termékét, csodálatos csokoládé illatot érzett, míg a Lidl-ös változat kinyitásakor inkább a pisztácia illata dominált. Nem véletlenül, amikor kettétörte a táblát, meglátta, hogy az olcsóbb változatban közel duplája volt a töltelék, mint a márkás verzióban. A Lindt csokija viszont sokkal roppanósabb volt.

A Lindt a csokoládéról szólt, amiről tudjuk, hogy vezetik a piacot, de a Lidl terméke mennyei adag pisztáciát tartalmazott. A Lindt valóban nagyon finom volt, de túlságosan a csokoládé dominált. Ha ez lenne az „új recept”, nem szívesen látnám, milyen volt a régi. Egyszerűen fogalmazva, a Lidl dubaji csokija sokkal gyorsabban elfogyott, mint a drágább Lindt, amiből még egy hét elteltével is maradt néhány kocka

- hirdetett eredményt a szakértő.

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.