tóth gabi
Feladta a küzdelmet a rákkal szemben.
Meghalt az inspiráló fiatal TikTok-sztár, Leah Smith, aki a platformon dokumentálta a rák elleni harcát.
A Merseyside állambeli Wooltonból származó Leah 22 éves korában, hétfőn halt meg. Ewing-szarkómában szenvedett, amely a rák egy ritka formája, amely a csontokat és a lágyszöveteket érinti. A Ewing-szarkóma főként gyermekeket és fiatalokat érinti, a legtöbb esetben 10 és 20 év közöttieknél diagnosztizálják.
Egy szívszorító frissítésben Leah barátja, Andrew megosztotta a halálhírt. "Ez csak egy üzenet azoknak, akik követik Leah-t, vagy bármilyen támogatást vagy kedves megjegyzést írtak neki" - írta. "Szomorúan kell elmondanom, hogy ma délelőtt 11:30 körül elhunyt. Csak köszönetet szeretnék mondani mindenkinek. Minden hozzászólásotok segített – valójában mindegyiket elolvasta. Többet jelentettek neki a szép szavaitok, mint gondolnátok. Mindannyiunknak hiányozni fog Leah, de gondoskodunk arról, hogy soha ne felejtsük el. Szeretném látni, hogy mindenki Leah-ról beszél, és arról, hogy milyen csodálatos, és mennyit segített mindenkinek. Soha nem hagyjuk, hogy Leah feledésbe merüljön."
Ahogy bejelentették Leah halálhírét, percek alatt több ezren kommenteltek a bejegyzés alatt és búcsúztak az influenszertől. "Nyugodj békében gyönyörű, megtanítottál erősnek lenni a legsötétebb időkben is, és örökre az emlékezetemben maradsz, nyugodj békében, édes lány" - írta egy rajongója.
2020-ban a következőket mondta: "10 hónapig nagyon erős hátfájásom volt. Állandó volt, aztán nem éreztem a bal lábamban, és tudtam, hogy valami egészen biztosan nincs rendben." Leah, akinek közel félmillió követője volt a TikTokon, megragadta az emberek szívét azzal, hogy megosztotta a kórházi kezeléseket a videómegosztó alkalmazáson.
Azt mondta: "Szerettem volna elindítani egy TikTok-csatornát, hogy megmutassam az embereknek, hogyan élek rákkal – a hullámvölgyeket és a csúcspontokat is. Az emberek nagyon szeretik." Leah videókat osztott meg magáról, ahol táncol, nevet, vagy éppen a kezelésen vesz részt. Egy videót több mint 4,5 millió alkalommal néztek meg.