tóth gabi
Elutasították a fellebbezést.
A Tesco elveszítette a Lidl elleni bírósági csatát. Utóbbi üzletlánc ugyanis azzal vádolta meg a másikat, hogy szándékosan meg akarja lovagolni a jóhírnevüket azzal, hogy a Clubcard árak feltüntetéséhez a logójukhoz hasonló sárga kört használták.
Tavaly a Lidl megnyerte a Legfelsőbb Bíróságon a védjegybitorlás és a szerzői jogok megsértése miatt indított keresetet a Tesco ellen. Utóbbi azonban tagadott, és februárban a Fellebbviteli Bíróság elé vitte az ügyet. Most azonban elutasították az üzletlánc fellebbezését.
A Tesco várhatóan nem próbál újra fellebbezni, és hamarosan megváltoztatja a Clubcard árak logóját. A Lidl szóvivője azt mondta, hogy örülnek az ítéletnek.
Örömmel látjuk, hogy a Fellebbviteli Bíróság egyetértett a Legfelsőbb Bírósággal abban, hogy a Tesco a Clubcard logóját jogellenesen használja. Elvárjuk, hogy a Tesco tiszteletben tartsa a bíróság döntését, és olyanra változtassa Clubcard logóját, amely nem úgy van kialakítva, hogy kinézzen. mint a miénk
- idézi a Lidl szóvivőjének szavait a Mirror.
A Tesco képviselője kijelentette, ügyfeleik számára fontosak a Clubcard árak, csalódottak az ítélet miatt, de ez semmilyen módon nem befolyásolja a programukat. A Clubcard ettől függetlenül megmarad.