
Nővé operált férfi lett Amerika kedvenc sörének reklámarca, bojkottot hirdettek ellene
Visszafele sült el a sörmárkát tulajdonló multicég reklámkampánya...
Hatalmas felháborodást váltott ki Amerikában, hogy az ország legnagyobb piaci részesedéssel rendelkező sörmárkája, a Bud Light Dylan Mulvaney transzjogi-aktivistát és influencert választotta a márka reklámarcának. A férfiből nővé operált Mulvaney vasárnap jelentette be együttműködését a vállalattal, egy, a közösségi oldalaira feltöltött videóban. Ebben arról beszélt, hogy a nemváltó műtétjének egy éves évfordulóján a Bud Light olyan sörös dobozokkal ajándékozta meg, melyekre az arcképét nyomtatták. Mint fogalmazott, ennél nagyobb megtiszteltetés nem is érhette volna ezen a jeles napon.

Miután a helyi sajtó felkapta népszerű sörmárka és a transznemű Dylan Mulvaney közötti együttműködést, a közösségi médiában gyakorlatilag azonnal bojkottot hirdettek a vállalat ellen - ami a Bud Light célközönségét ismerve egyáltalán nem meglepő. A Twittertől kezdve a Facebookon át lényegében minden közösségi felületen százával jelentek meg olyan videók, melyeken az emberek kiöntik vagy kidobják a Bud Light sörüket, majd megfogadják, hogy soha többé vásárolnak a márka termékeiből.
Az egyik leghatározottabban talán Kid Rock amerikai countryénekes állt ki a márkával szemben. A zenész egy olyan felvételt tett közzé a Twitter-oldalán, melyen egy félautomata gépkarabéllyal szitává lő több rekesz Bud Lightot.
"Nagyfater ma egy kicsit pajkosnak érzi magát. Hadd mondjak nektek valamit olyan érthetően és annyira velősen, amennyire csak lehet"
- fogalmazott Kid Rock, majd tüzet nyitott. Miután kiürült a tár, melegebb éghajlatra küldte a Bud Lightot, valamint a márka mögött álló multicéget.
De nem Kid Rock volt az egyetlen, aki beleszállt a sörmárkába, és bojkottra szólított fel ellene. Többek közt Stephen Miller, a The Spectator közéleti magazin szerkesztője, Brian Black, az Egyesült Államok Légierejének veteránja, Matt Walsh és Nick Adams konzervatív kommentátorok, Tomi Lahren, a Fox News műsorvezetője, Mike Crispi republikánus politikus - és a listát még hosszan lehetne sorolni - is arra szólította fel követőit, hogy ne vásároljanak a sörből.
Azt követően, hogy népharag zúdult a Bid Lightra, a márkát tulajdonló Anheuser-Busch multinacionális vállalat megvédte Dylan Mulvaney-t. A cég közleménye szerint azért szerződtek le a nővé operált férfival, hogy "hitelesen kapcsolatba léphessenek a különböző demográfiai csoportokkal".
Ahogy arról a Ripost is beszámolt Mulvaney legutóbb azzal került be a hírekbe, hogy interjút készített Joe Biden amerikai elnökkel a Fehér Házban. A beszélgetés során a demokrata kormányfő elismerte, hogy támogatja a gyerekeken végzet nemi átalakító műtéteket, valamint hormonkezeléseket.






