tóth gabi
A világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata egyszerûen eltávolította a keresztény jelképet joghurtos dobozairól.
A gigantikus svájci élelmiszeripari konszern, úgy látszik, folytatja, amit a német kereskedelmi üzletlánc, a Lidl idén nyáron elkezdett. Történetesen azt a gyakorlatot, hogy, vallási érzékenységre hivatkozva, eltávolítja a termékei csomagolásáról az egyértelmű keresztény jelképeket, így a keresztet - írja az amerikai Breitbart.
A Nestlé a Lidlhöz hasonlóan a Santorini szigetén található világhírű kék-fehér ortodox Anastasis-templom tetejéről retusálta ki a keresztet.
A Nestlé sajtósai egyelőre nem kommentálták az esetet, ám a nemzetközi szintű népharag miatt biztosan megszólalnak a közeljövőben. A hasonló okok miatt kirobbant Lidl-botrány után a német cég szóvivője azt mondta, hogy vállalatuk a jövőben azért tartózkodik a vallási jelképek használatától, mert azok diszkriminálják a más felekezethez tartozók jogait, és sérthetik jóérzésüket.