RETRO RÁDIÓ

Kirobbant a botrány: panaszt tett az utas, összeverte egy reptéri dolgozó

Kirobbant a botrány: panaszt tett az utas, összeverte egy reptéri dolgozó
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2017. 07. 30. 14:00

Több, mint 13 órát késett a gép, ezt tette szóvá egy családapa. Pofon lett a jutalma.

Egy, a kisgyerekét a karjában tartó családapára támadt rá egy francia repülőtéri dolgozó. A Nizzából Londonba tartó easyJet utasai már nagyon türelmetlenek voltak, mivel a járatuk 13 órát késett. Ezt tette szóvá a férfi, valamint azt, hogy a repülőtéren nincsenek gyerekülések és a bébiételeket sem lehet megmelegíteni.

"A munkás úgy tűnt, nem is foglalkozik velük, többször is rámosolygott a családra. Aztán egyszer csak azt láttuk, hogy ököllel ütni kezdte az apát. Mindenki ledöbbent" - nyilatkozta a Daily Mailnek egy szemtanú.

Az utasok szerint maga volt a pokol a hely, mindenhol táskák hevertek, a gyerekek sírtak, mindenki kimerült volt, fáradt és ingerült. A repülőtér munkatársai azonban egyáltalán nem segítettek nekik, mindössze egy 4 eurós ételkupont kaptak.

Az easyJet közleményben tudatta, a verekedő munkás nem az ő alkalmazottuk, és ők is megdöbbentek a történteken. A gép egyébként azért késett ennyit, mert a már Nizzában lévő járat elromlott, és Angliából küldtek az utasokért egy másikat.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.