RETRO RÁDIÓ

Házhoz jöhet a sajtburesz

Házhoz jöhet a sajtburesz
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2017. 03. 02. 13:00

Legalábbis ebben gondolkodik a McDonald's, hogy megoldja csökkenõ forgalmát.

Pár éve még épp azt magyarázta a Meki, hogy éppen a frissesség a legerősebb tulajdonságuk. Éppen ezért mindaddig nem vállalnak házhoz szállítást, amíg nem tudják megoldani, hogy perceken belül a vásárló elé kerüljön az étel, mintha csak a gyorsétteremben lennének.

A Financial Times viszont úgy tudja, hogy

az Uberrel közösen folyt egy floridai kiszállítási teszt, de a cég ezt még nem erősítette meg.

Az elmúlt öt évben ötszázmillióval kevesebb vendég érkezett a McDonald’s gyorséttermeibe, ezért új piacokat kellett keresniük.

A cég stratégiai igazgatója arról beszélt, hogy ez jelentős üzleti lehetőség, amit még nem használtak ki, pedig akár 100 milliárd dolláros is lehet a globális házhozszállítási piac. A legjobb lehetőségeket az Egyesült Államok és Kanada mellett Franciaországban, Németországban és Nagy-Britanniában látják. Ezekben az országokban a lakosság háromnegyede legfeljebb nyolc kilométeren belül él a legközelebbi McDonald’stól.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.