kulcsár edina
Legalábbis ebben gondolkodik a McDonald's, hogy megoldja csökkenõ forgalmát.
Pár éve még épp azt magyarázta a Meki, hogy éppen a frissesség a legerősebb tulajdonságuk. Éppen ezért mindaddig nem vállalnak házhoz szállítást, amíg nem tudják megoldani, hogy perceken belül a vásárló elé kerüljön az étel, mintha csak a gyorsétteremben lennének.
A Financial Times viszont úgy tudja, hogy
Az elmúlt öt évben ötszázmillióval kevesebb vendég érkezett a McDonald’s gyorséttermeibe, ezért új piacokat kellett keresniük.
A cég stratégiai igazgatója arról beszélt, hogy ez jelentős üzleti lehetőség, amit még nem használtak ki, pedig akár 100 milliárd dolláros is lehet a globális házhozszállítási piac. A legjobb lehetőségeket az Egyesült Államok és Kanada mellett Franciaországban, Németországban és Nagy-Britanniában látják. Ezekben az országokban a lakosság háromnegyede legfeljebb nyolc kilométeren belül él a legközelebbi McDonald’stól.