tóth gabi
Lázba hozta az országot. Csak az augusztus 20-i tűzijáték előzte meg a Magyarország-Uruguay mérkőzés nézettségét.
Közel kétmillióan kapcsoltak a Puskás Aréna megnyitójára, azaz a pénteki Magyarország–Uruguay mérkőzésre az M4 Sporton – közölte az MTVA sajtóosztálya. A közszolgálati sportcsatorna ezzel piacvezetőként zárt.
Az nso.hu cikke szerint a televízióban és az interneten közel kétmillióan kapcsoltak az M4 Sport négyórás műsorára, a Magyarország–Uruguay találkozót pedig átlagosan 824 ezren nézték november 15-én, pénteken. Ezzel az M4 Sport piacvezetőként zárta a napot. A közszolgálati sportcsatorna megnyerte a főműsoridős versenyt a hazai televíziós csatornák között: 15.4 százalékkal zárt a teljes népesség és 16.4 százalékkal a 18-49-es korosztályban. Maga a mérkőzés pedig 19.3 százalékos közönségarányt hozott – azaz minden ötödik tévénéző Szalaiéknak szurkolt a meccs alatt.
A nemzeti válogatott idei legnézettebb mérkőzése lett az Uruguay elleni találkozó, hasonló érdeklődésre a Portugália elleni 2017-es vb-selejtező óta nem volt példa.
A pénteki esemény 2019-ben a közmédia 2. legnézettebb műsora volt, csak az augusztus 20-i tűzijáték előzte meg.