
Új koncepcióval jelentkezik a népszerű üzletlánc - Konténerbe költözik a SPAR!
SPAR Quick&Easy konténerbolttal bővül a Budapest Park helyén lévő KoriPark.
A SPAR QUICK & EASY egy modern, mobil konténerüzlet, pontosan városi igényekhez igazítva. Az üzletbe korcsolyázás előtt és után is be lehet ugrani, ha valami hiányozna otthonról.

A kínálatban friss szendvicsek, készételek, tejtermékek, édességek, snackek és üdítők vannak
– áll a Spar közleményében.
Az üzlet mellett egy pihenőtér is várja a látogatókat, ahol hőgombák melege mellett lehet elfogyasztani a választott ételeket-italokat. A gyerekek jókedvéről játékos kihívásokkal, nyereményekkel gondoskodnak – abban az időben, amikor gyerekprogramok vannak a parkban.
Súlyos döntést hozott a Spar, be is jelentette: kivonul és eladja a boltjait az egyik legnagyobb európai országban – a magyarok örülhetnek.
A vállalat a következő években a Gourmet üzletek bővítésére és új termékkategóriákra fókuszál. A SPAR Group eladásra kínálja brit egységét, miközben a cég a központi piacaira és új, prémium növekedési formátumaira koncentrál.
A SPAR új stratégiai fókusza a prémium Gourmet üzletek bővítése
A következő pénzügyi évben 4-5 új egység nyílhat, és öt év alatt mintegy 100 outletet céloznak, köztük 30–50 új bolt nyitását középtávon. Emellett a vállalat élelmiszer mellett más kategóriákban is terjeszkedne, mint a házikedvencek ellátása, italok és építőanyagok.
A SPAR Magyarország több mint 2,6 milliárd forintos beruházással teljesen megújította az Allee bevásárlóközpontban található INTERSPAR hipermarketet.
Az áruház november 27-én nyitott újra, a megújult egység pedig több mint 3800 négyzetméteres eladótérrel működik. A fejlesztés elsősorban a termékkínálat kibővítésére, az üzlettér átalakítására és új technológiai megoldások bevezetésére irányult. Az átépítés során modern fizetési rendszerrel is bővült a bolt: 10 önkiszolgáló kassza és 12 hagyományos kassza segíti a gyors és kényelmes vásárlást. Emellett digitális árkijelzők, átrendezett polcrendszer és új részlegek – például lakberendezés, ruházat, játék – is részei az új koncepciónak, amely a SPAR Magyarország szerint „a mindennapi bevásárlást élménnyé” teszi - írja a Világgazdaság.






