Krausz Gábor
Kórházban ápolják azt a férfit, aki péntek este a luxusautójával beleszállt egy villanyoszlopba. Információink szerint a baleseten érintett férfi egy ismert vállalkozó lehetett.
Súlyosan megsérült az a sofőr, aki pénteken elveszítette uralmát a piros, nagy teljesítményű sportautója felett és egy villanyoszlopnak csapódott. A baleset helyszínét ellepték a tűzoltók, rendőrök, mentősök. Információink szerint az autót egy ismert vállalkozó vezethette.
Hatalmas sebességgel száguldhatott az Üllői úton az az autós, aki végül elveszítette uralmát a kocsija felett és beleszállt az egyik villanyoszlopba. Szakértők szerint szerencse, hogy a sofőr egyedül ült a járműben, a jobb oldali utastér teljesen roncsolódott.
Információink szerint egy ismert vállalkozó hobbiautójaként volt számon tartva a duplaturbós Nissan 300ZX. A brutális balesethez mentőhelikoptert is riasztották, ám azt végül visszafordították, így több, mint 10 perc stabilizálás útján mentőautóval szállították kórházba a súlyos sérüléseket szenvedett férfit.
A hátsókerék-hajtású Nissan 300ZX úgy tört össze, ahogy azt a 90-es évekből származó, legtöbbször japán fotókon szoktuk látni.
Nem is véletlen, a duplaturbós 300ZX annyira erős és nehezen vezethető volt a kor szintjén, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a Nissant, hogy gyengítse le az autót. A Nissan ekkor jelképes 20 lóerővel 280-re csökkentette az autó teljesítményét, onnantól kezdve pedig ez a határ vált az etalonná: a Toyota Supra 2JZ-GTE-je, a Mitsubishi GTO 6A72-je, a Honda NSX's C30A-ja a társadalmi felelősségvállalás jegyében mind megállt 280-nál, ez lett az a sztenderd, amit manapság Gentlemen's agreement néven szokás emlegetni, és amihez a 180 km/h-ra korlátozott végsebesség is kapcsolódik - írta a Totalcar.
A balesetről készült videót itt tudod megnézni: