RETRO RÁDIÓ

Az egész ország az új üzletlánc nevén röhög – ezt te sem fogod kibírni nevetés nélkül

H.N.ZS.
Szerző
H.N.ZS.
Létrehozva2024. 10. 04. 17:15

Az egész ország a hasát fogja a nevetéstől mióta megnyitotta első üzletét a török divatmárka, a Koton. Igen, jól hallottad és nem elírás. Az üzletlánc neve Koton.

Hatalmasat ment a neten az új divatmárka, a Koton szeptember 30-ai nyitása, ám nem a ruhái, sokkal inkább a magyar füleknek viccesen csengő neve miatt. Bizony! A negatív reklám is reklám, így ahogy az várható volt, özönlenek a vendégek a Kotonba.

koton
A Koton nevű török ruhamárka magyar jelentésén nevet az egész ország Fotó: kokibevasarlokozpont.hu

Kihagyhatatlan ziccer?

Sokan megállnak a napokban a Köki Bevásárlóközpont új üzlete előtt: vannak, akik a varázslatos kirakatban gyönyörködnek, ám akadnak olyanok is, akik az üzlet nevén viccelődnek. Persze nincs ezzel semmi baj, hisz minden csoda három napig tart. Még az sem kizárt, hogy a cég tisztában volt ezzel a ziccerrel és a marketingesek szándékosan lovagolták meg ezt a poént, és elég jól  összehozták, mert most tényleg mindenki a Kotonról beszél.

Kész röhej

Persze nem csak a bevásárlóközpontban sétálók hahotáznak az üzlet nevének magyar jelentésén, - ami egyébként törökül pamutot jelent - a netezők is hozták a megszokott formájukat.

Vajon méltó lesz a nevéhez és egyszer használatos lesz?

"Nálunk van egy üzlet, amolyan szatócsbolt. Sopo a neve. Amúgy lehet benne punica-t (üditőital) és kukident-et fogkrém) venni. Gyakran mondjuk, hogy megyünk a sopoba".

"Hát én föl nem húzom!"

Na végre, hogy a nők is használatba vehetik.

"Koton? Muris ha azt mondom: Megyek a Kotonba".

Elfog a nevetés ha meglátom hogy Koton a neve az üzletnek.

"Gumi ruha?"

Lesz még Koton!

A Koton nevű török ruhaüzlet kínálatában női, férfi és gyermek ruházati kollekció is helyet kapott mintegy 1000 négyzetméteres alapterületen. Az üzletlánc tovább gazdagítja hazánkban a fast fashion márkák sorát, ugyanis sem árában sem dizájnjában nem tér el az itthon megszokott hasonló jellegű termékeket kínáló ruhamárkák árazásától. A 35 éves tapasztalattal rendelkező divatmárkának több mint 400 üzlete van közel 30 országban, és a termékeik jelentős része Törökországban készül, így cseppet sem meglepő, hogy Magyarországot is célba vették. A Köki Bevásárlóközpontban található üzlet mellett a török üzletlánc több fővárosi üzlet megnyitását tervezi, de Sopronban, Debrecenben, Szegeden és Székesfehérváron is készülnek üzletet nyitni.

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.