Menczer Tamás: Az emberek azt várják a vezetőiktől, hogy védjék meg őket!

POLITIK
Létrehozva: 2024.10.04.

Az egész ország az új üzletlánc nevén röhög – ezt te sem fogod kibírni nevetés nélkül

Az egész ország a hasát fogja a nevetéstől mióta megnyitotta első üzletét a török divatmárka, a Koton. Igen, jól hallottad és nem elírás. Az üzletlánc neve Koton.

Hatalmasat ment a neten az új divatmárka, a Koton szeptember 30-ai nyitása, ám nem a ruhái, sokkal inkább a magyar füleknek viccesen csengő neve miatt. Bizony! A negatív reklám is reklám, így ahogy az várható volt, özönlenek a vendégek a Kotonba.

koton
A Koton nevű török ruhamárka magyar jelentésén nevet az egész ország Fotó: kokibevasarlokozpont.hu

Kihagyhatatlan ziccer?

Sokan megállnak a napokban a Köki Bevásárlóközpont új üzlete előtt: vannak, akik a varázslatos kirakatban gyönyörködnek, ám akadnak olyanok is, akik az üzlet nevén viccelődnek. Persze nincs ezzel semmi baj, hisz minden csoda három napig tart. Még az sem kizárt, hogy a cég tisztában volt ezzel a ziccerrel és a marketingesek szándékosan lovagolták meg ezt a poént, és elég jól  összehozták, mert most tényleg mindenki a Kotonról beszél.

Kész röhej

Persze nem csak a bevásárlóközpontban sétálók hahotáznak az üzlet nevének magyar jelentésén, - ami egyébként törökül pamutot jelent - a netezők is hozták a megszokott formájukat.

Vajon méltó lesz a nevéhez és egyszer használatos lesz?

"Nálunk van egy üzlet, amolyan szatócsbolt. Sopo a neve. Amúgy lehet benne punica-t (üditőital) és kukident-et fogkrém) venni. Gyakran mondjuk, hogy megyünk a sopoba".

"Hát én föl nem húzom!"

Na végre, hogy a nők is használatba vehetik.

"Koton? Muris ha azt mondom: Megyek a Kotonba".

Elfog a nevetés ha meglátom hogy Koton a neve az üzletnek.

"Gumi ruha?"

Lesz még Koton!

A Koton nevű török ruhaüzlet kínálatában női, férfi és gyermek ruházati kollekció is helyet kapott mintegy 1000 négyzetméteres alapterületen. Az üzletlánc tovább gazdagítja hazánkban a fast fashion márkák sorát, ugyanis sem árában sem dizájnjában nem tér el az itthon megszokott hasonló jellegű termékeket kínáló ruhamárkák árazásától. A 35 éves tapasztalattal rendelkező divatmárkának több mint 400 üzlete van közel 30 országban, és a termékeik jelentős része Törökországban készül, így cseppet sem meglepő, hogy Magyarországot is célba vették. A Köki Bevásárlóközpontban található üzlet mellett a török üzletlánc több fővárosi üzlet megnyitását tervezi, de Sopronban, Debrecenben, Szegeden és Székesfehérváron is készülnek üzletet nyitni.

 

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek