tóth gabi
Közel 400, bolti árakon kínált termékkel, 10 méteres grillpulttal, hot-dog készítő állomással, valamint napi akciókkal várja július 24-étől a Campus Fesztivál résztvevőit a Lidl Magyarország. A diszkontlánc Chill Zónájában a bulizók hűsítő környezetben pihenhetnek és töltődhetnek, az Aktivitási Zónában pedig pályakezdést segítő, játékos és edukatív HR-programokon is részt vehetnek.
Idén is ott lesz Kelet-Magyarország legnagyobb kulturális és zenei fesztiválján, a debreceni Nagyerdőben a Lidl Magyarország. Hazánk piacvezető áruházlánca július 24. és 28. között várja a Campus Fesztivál résztvevőit. A FesztMarket néven kitelepülő üzletében a fesztiválozók igényeire szabott, közel 400 árucikket felvonultató termékkínálattal készül. A több, mint 30 féle friss zöldség- és gyümölcsfelhozatal mellett grilltermékekkel is készül az áruházlánc, amiket az aktivitási zónákban felállított 10 méteres grillpulton, valamint a hot-dog készítő állomáson el is készíthetnek a Campus Fesztivál látogatói. Megtalálhatóak lesznek az idei szezon újdonságai is, mint a pácolt csirke- és sertéshúsok, grillkolbászok, de olyan extra ínyencségek is kaphatóak lesznek, mint a kacsamell és a lazac. Az egészséges életmód és táplálkozás jegyében a kínálatban növényi alapú, vegán alapanyagok, pékáruk és készételek is helyet kapnak.
Az Aktivitási Zónában az érdeklődők az áruházlánc HR-aktivitásaival is találkozhatnak – középpontban az edukációval és a „töltődéssel”.
A Campus Fesztiválon több ezer fiatal van, akik pályaválasztás, vagy épp munkahelyváltás előtt állnak. Számukra szeretnénk segítséget nyújtani helyszíni aktivitásainkkal oly módon, hogy az ne csak edukatív, hanem szórakoztató is legyen. Az Aktivitási Zónában az érdeklődők játékos módon tudják majd elkészíteni a tökéletes önéletrajzukat egy TOUCH TV-n, valamint a fesztivál ideje alatt végig jelen lesznek a Lidl toborzásért felelős munkatársai is, akik tájékoztatást nyújtanak az aktuális nyitott pozíciókról, valamint bemutatják vállalatunkat
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője, aki azt is hozzátette, hogy minden aktivitásban résztvevő fesztiválozónak a FesztMarketben beváltható ajándékkal kedveskednek. Emellett pedig a Lidl Chill Zónában babzsákokkal és telefontöltési lehetőséggel külön várják azokat, akik csak egy kis pihenésre vágynak.
Az esemény ideje alatt a Lidl Plus applikációban kifejezetten a fesztiválra szabott, kedvezményre jogosító kuponok lesznek elérhetők, amelyekkel a résztvevők kedvezményesen vásárolhatják meg a termékekből összeállított menüket. Ehhez csak annyira lesz szükségük, hogy a helyszínen a FesztMarketet jelöljék be kedvenc üzletüknek. Emellett a Lidl Magyarország Debrecenben pontgyűjtő kampányt is indít, ahol 5x2000 Ft feletti vásárlás esetén extra kedvezményt kapnak a vásárlók. Itt is annyi a teendőjük, hogy debreceni Lidl áruházat állítják be kedvencként.
A vállalat az egészséges életmód és edukáció mellett kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra is. Annak érdekében, hogy a fesztiválon minél több hulladék legyen újrahasznosítva, szelektív hulladékgyűjtőket helyez ki a FesztMarkethez és az Aktivitási Zónához egyaránt. A globálisan is problémákat jelentő élelmiszerfelesleg minimalizálásának érdekében az országos élelmiszermentési program keretein belül a megmaradó zöldségeket, gyümölcsöket, pékárukat karitatív partnereiknek ajánlják fel. Ezzel az együttműködéssel a diszkontlánc több tízezer családot segít havi szinten.