RETRO RÁDIÓ

Magyaroknak köszönhetik mesés álmaikat - ezért alszanak jól az angolok

Létrehozva2024. 03. 23. 11:30

Angliában nem aludták át az alvás hetét a paplankereskedők, így derült ki, hogy a legtöbb vásárlójuk, ha nyugodt álmokra vágyik, egy magyar alapanyaghoz nyúl.

Amikor a mintegy 68 milliós Egyesült Királyság esténként álomra hajtja a fejét, húsz százalékuk úgy ébred fel, mint akin átment az úthenger: fáradtan, kialvatlanul, nyűgösen. A briteknél is, mint elég sok európai országban, évről évre megrendezik az alvás hetét, amikor a hangsúly azon van, hogyan pihenhetné ki a legjobban magát a brit polgár, már, ha van ideje alaposan kialudnia magát. Mert ez az első, a szakemberek szerint elengedhetetlen előfeltétel.

alvás, alszik, pihenés
A magyar lúdtoll csodákat tesz éjjelente a britekkel Fotó: Pixabay.comFotó: Pexels

Miért pont a magyar?

A második az alvás kellékei, közülük is kiemelten a paplan. Ebben pedig Magyarország nagyhatalomnak számít a britek kimutatása szerint, akik a magyar lúdtollal töltött dunyhára esküsznek. Ez szerepel az első helyen a tízes eladási listán. Meg is kérik a puhaság és a kényelem árát a szigetországban, mert az olcsóbb kivitelű is nagyjából 100 ezer forintnyi fonttól indul. A vevők szerint élre sorolt ágynemű a légáteresztő képességének köszönheti népszerűségét.

alvás, kialvatlanság, álmatlanság
A britek nem kedvelik a hagyományos párnákat Fotó: Twitter / Twitter

Mire jó a hűsítő gél?

A magyar paplan tehát mindent visz. A második helyen egy hűsítő gélt tartalmazó párna szerepel. A gél egy nyomással aktiválható, a hűsítő érzés – úgy tűnik –, a britek számára elengedhetetlen. Harmadik helyre egy memóriamatrac futott be, ami nem felejti gazdájának alvási pozícióit. A további, hátrébb sorolt termékek között találunk szintetikus párnát, a levendula és a kamilla illatával átitatott vánkost, alvást segítő sprét, altató hangokat sugárzó fülest, bazsalikomos és jázminos illatgyertyát is.

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.