RETRO RÁDIÓ

Holnaptól bezuhannak a magyar vásárlók kedvenc termékeinek árai a Lidl-ben

B.
Szerző
B.
Létrehozva2023. 11. 24. 10:05
Frissítve2023. 11. 24. 10:34

A Lidl Magyarország ezúttal a húskészítmények fogyasztói árát csökkenti holnaptól, így többek között a magyar vásárlók kedvencei, mint a párizsi, a sonka, a téliszalámi, a lecsókolbász, vagy a tepertő is olcsóbb lesz. Az árcsökkentésben érintett termékekhez a vásárlók jelentősen, akár 20 százalékkal olcsóbban is hozzájuthatnak.

Január eleje óta folyamatosan csökkenti a Lidl a fogyasztói árakat. A vállalat az árcsökkentési program keretében ezidáig több mint 600 termék árát mérsékelte, legutóbbi hetekben a friss baromfihúsok és a pékáruk ára csökkent, de számos egyéb, a vásárlók körében közkedvelt és keresett élelmiszerért kell kevesebbet fizetni a tavalyihoz képest. A vállalat célja egyértelmű, az alacsonyabb beszerzési árakból fakadóan az élelmiszer-infláció letörése és a lehető legjobb árak biztosítása vásárlói számára. Az áruházlánc eredményeit támasztja alá az a tény is, hogy a Lidlnél volt a legolcsóbb az Árfigyelő kosara októberben átlagosan, a termékek egységára alapján.

Lidl
Január eleje óta folyamatosan csökkenti a Lidl a fogyasztói árakat Fotó: Kallus György

Idén már számos olyan intézkedést hoztunk, amellyel hozzájárultunk a magyar emberek kiadásainak csökkentéséhez, és továbbra is azon dolgozunk, hogy a lehető legjobb árak biztosítása által ez valódi árelőnyt jelentsen vásárlóink számára. Így holnaptól a húskészítmények körében hajtunk végre jelentős árcsökkentést, melyben minden húskészítmény kategória érintett: felvágottak és párizsik, sonkák, virslik, kolbászok és szalámik, valamint a tepertők is kevesebbe kerülnek majd. Egyes termékek akár 20 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatók, ami jelentős megtakarítást jelenthet a családok számára

 – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A diszkontlánc több módon is támogatja azt, hogy olcsóbb legyen a bevásárlás és a vásárlók valóban a legjobb ár-érték arányban jussanak hozzá az egyes termékekhez. Így a hétről hétre megújuló akciókkal és a „Többet adunk” akciók keretében pedig a kötelezően előírt 15% helyett 20-50%-os kedvezménnyel segíti a magyar családokat kiadásaik mérséklésében. Az áruházlánc digitális hűségprogramjának köszönhetően a Lidl Plus applikáció felhasználói hetente további 10-12 kedvezményre jogosító kuponnal és egyéb kedvezményekkel csökkenthetik bevásárlásaik végösszegét.

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.